Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 със задвижваща система Hybrid Air

10.09.2014 10:19

Тежи само 820 кг благодарение на широко използване на карбон и алуминий

Peugeot подготви хибридна версия на хечбека 208. Концептът под името 208 Hybrid Air 2L ще бъде представен на автосалона в Париж. Автомобилът не използва стандартна бензиново-електрическа технология, той съчетава двигател с вътрешно горене и хидравличен мотор, работещ със сгъстен въздух.

Освен това новият хибрид притежава система за съхраняване на енергията. Автомобилът запазва енергията при спирачното усилие.

За основа е била използвана версията Peugeot 208 с 1,2-литров мотор с  82 конски сили. Благодарение на хидравличния мотор разходът на гориво е значително намален, още един плюс на по-евтината задвижваща система в сравнение с традиционните бензиново-електрически хибриди.

Французите не за първи път се опитват да превърнат компактния хечбек Peugeot 208 в хибрид. Първият опит бе концептът Peugeot 208 Hybrid FE, който дебютира през март в Женева. Сега на своя територия, през октомври, са подготвили демонстрационен модел 208 Hybrid Air 2L, който се отличава сериозно от предшественика.

Огледалата за задно виждане са сменени с камери. Прототипът е „обут” с гуми с нисък коефициент на съпротивление при въртене.

Новият автомобил е отговорът на Peugeot на поставената от френското  правителство задача: създаване на кола с разход на гориво не повече от 2 л/100 км.

Новата версия версия на Peugeot 208 е по-лека от предишната. Масата е само 820 кг. Такива резултати са постигнати благодарение на широкото използване в конструкцията на автомобила карбон и алуминий.
Ако все пак бъде дадена зелена светлина пред прототипа, серийната версия ще се появи не по-рано от 2016 г.

Коментари
comments powered by Disqus