Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 208 VTi 82

20.10.2012 14:20

Peugeot 208 има за цел да се доближи до успехите на своите предшественици 205 и 206. Новият 1,2-литров бензинов мотор с три цилиндъра се доказва като отлично решение за градско шофиране.

208 е призван да върне изгубените позиции на марката – това е автомобил от малкия клас, който отново е действително малък (дължината на каросерията е намалена със седем сантиметра спрямо предишното поколение), отново е лек (теглото е намалено със 100 килограма), и не струва твърде скъпо (цените започват от 20 381 лв.). И да не забравим най-важното: 208 вече не изглежда намръщен, а има приветлива и симпатична физиономия. Недостатъкът на този стилистичен обрат е фактът, че при първата си среща с 208 човек трябва да се вгледа доста внимателно, докато го разпознае като представител на марката Peugeot.

Интериорът бележи видим качествен скок спрямо 207. Таблото не е излишно масивно, централната конзола не опира в коленете, подлакътникът може да се сгъва, вътрешното пространство този път е оползотворено наистина интелигентно. Сред отличителните белези на 208 е модерната инфо-развлекателна система с чувствителен на допир екран и интуитивно управление.

Боравенето с функциите на автомобила е максимално опростено, бордовият компютър с цветен дисплей може да показва разнообразна информация за състоянието на автомобила. Единствената особеност е, че контролните прибори са разположени високо на арматурното табло и поради това погледът на водача трябва да минава над, а не през волана. Според теорията на французите, това трябва да подпомага водача да не отклонява очите си от пътя.

По-мощното от двете предлагани изпълнения на новия бензинов трицилиндров мотор на Peugeot генерира мощност от 82 к.с. Агрегатът е радващо пъргав в градското движение, набира обороти с лекота и въпреки характерния си неравномерен трицилиндров звук не е твърде шумен. В обичайните за градския трафик условия разходът му не е особено близък да посочените от производителя официални стойности и се задържа в типичните за класа рамки, но при подчертано икономичен стил на шофиране действително успява да постигне респектиращи стойности за консумация - по време на теста дори успяхме да достигнем резултат от 3,3 литра на сто километра (на подходяща отсечка, разбира се), което е почти сензационно за бензинов автомобил.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари
comments powered by Disqus