Французите разширяват своя асортимент с компактен модел, който не можем да определим нито като безспорен миниван, нито като типичен SUV. Най-добре да го смятаме за обещаващ кросоувър, поне докато не проследим технологичните му корени.
В условията на финансова криза смесените бракове в автомобилната индустрия постепенно се превръщат в нещо обикновено. В търсене на изход от блатото много самотни производители обаче възприеха друг новаторски подход, за чиито резултати е трудно да се правят каквито и да било прогнози. Неотдавна доста компании просто започнаха да кръстосват отдалечени автомобилни видове с надеждата да получат по-сполучлив и адаптивен краен продукт, какъвто е компактният VW Tiguan например. За своя малък „Франкенщайн” Peugeot пък замесва повече от наличния генетичен фонд на вановете и нормалните комбита за сметка на всъдеходите, чийто принос тук е по-скоро второстепенен.
Малкият Франкенщайн
Резултатът, разбира се, почти не се подлага на категоризация. Еднообемният дизайн напомня за миниван, докато категоричните чупки на каросерията, масивната защита на дъното и двукомпонентният заден капак повече биха подхождали на консервативен SUV. 3008 обаче отхвърля двойното предаване като идея – или поне на първо време изглежда така. Най-късно през 2011 година кросоувърът ще бъде снабден с представения в студията Prologue електрически механизъм Hybrid4, задвижващ задните колела, който намалява необходимата дневна дажба гориво с до 35 процента.
Във всеки случай френският лъв не е безпомощен и без двойно предаване. Опционалната система Grip Control, която следи нивото на сцепление, подобрява контакта с пътната настилка независимо от качествата на последната. Предварително програмирани са пет режима на работа, сред които такива за сняг, кал и пясък.
Домашен любимец
Въпреки претенциозната си външност 3008 бързо се причислява към четириколесните домашни любимци, които обикновено следват едни и същи асфалтирани пътеки. За да не се люшкат излишно в завоите, по-сериозно моторизираните версии на високия 1,64 метра кросоувър на Peugeot са екипирани с пасивна хидравлична система на задния мост. Тук двата амортисьора са свързани с централен модул. Така при резки маневри с висока скорост съответният амортисьор се втвърдява, без да нарушава комфорта на возене. Нашите първи впечатления потвърждават казаното от френските конструктори – 3008 наистина препуска доста пъргаво.
Дългата 4,37 и широка 1,84 метра кръстоска между различни породи поема петима ездачи в самостоятелни седла, около които има обилно пространство. Висока централна конзола разделя водача и неговия спътник отпред. Нови за този клас превозни средства са Head-up-дисплеят, който прожектира актуалната скорост на предното стъкло, както и темпоматът Distance-Alert, чиято задача е да асистира при спазването на безопасна дистанция, без да упражнява спирачно действие.
Дядовата ръкавичка
Нишите за дреболии са многобройни – във всички врати има широки джобове, обемът на „скрина” в централната конзола пък възлиза на 13,5 литра. Под краката на пътуващите отзад също има отделения с обща вместимост от 50 литра. Със своя капацитет, вариращ в диапазона 432-1241 литра, товарният отсек е добре пригоден за семейни екскурзии. Разделно сгъващите се облегалки на задните седалки се прибират с дистанционно управление или по класически начин откъм багажника.
Когато регулируемият под на багажника се намира в средна позиция, а долният капак е затворен, подът на товарния отсек е абсолютно равен и гладък. Всяка от необходимите манипулации за организирането на тази конфигурация може да се извърши само с една ръка. Фактът, че покривалото се помества в дъното на багажника, носи допълнителни точки за концептуална гъвкавост.
Боен дух
При появата си през юни Peugeot 3008 ще бъде доставян с два мотора, изпълняващи еконормата Euro 5. Това са новоразработен двулитров дизел със 163 конски сили, за който по-късно е предвиден 6-степенен автоматик, и 1,6-литров бензин VTi, чиято производителност възлиза на 120 коня. През второто шестмесечие на 2009 г. можем да очакваме още два допълнителни агрегата, развиващи съответно 110 (HDi) и 150 конски сили.
Освен 3008 до края на 2009 г., в която почитаме 200 години от рождението на Чарлз Дарвин, френските генни инженери ще реализират и няколко други свои проекти - от семейството на 308 чакаме миниван, както и компактен спортен автомобил с базата на кръвожадния RC Z.
Текст: Петер Волкенщайн
иван хършев
имам проблем с пежо 206проиводсво 2001год бензин при първоначално запалване при студен двигател пали и след няколко секунди гасне итака докато загрее при рязко подаване на гас заглъхва и после поема в два сервиза не откриха повредата не отчита никаква повреда на компютъра ако някой е имал същия проблем може да напише
Aнонимен
Не знам защо ми изтрихте коментара, само написах, че инфото на сребърното лъвче е грешна. Новите модели мини ползват друг 1,6 литров дизел, вместо агрегата от сътрудничеството с пежо. И когато пише нещо е хубаво да го провери.
Silver Lion
Глупендерино ,,Смешните,, мотори на Пежо и Ситроен са най добрите дизелови мотори и това много хора го признават и не забравяйте,че всеобичната от всички селяндури марка БМВ слага мотори произведени в сътрудничество с Пежо/Ситроен на малките си модели и МИНИ.Пежо не произвеждат супер мощни двигатели с които нискоинтелигентни хора като вас да катастрофират,Пежо произвеждат икономични и екологични мотори.
Aнонимен
ама как можи тези трошляци пежа даги слагате при колите ито бес срам тези коли имат големи предни стакла за да може от далече дасе види кои будала я кара тези боклуци са направени на инат мъката на маистора ОТВРАТИТЕЛНО КАЧЕСТВО СМЕШНИ МОТОРИ УСОБЕНО БЕНДЗИНОВИТЕ НАИ ХУБАВОТО ПИЖО Е ПРОДАДЕНОТО......
Silver Lion
Всички селяни които мразят Пежо и Ситроен мо же да хванат Лъва за третия му крак...Шибаняци
Anonim
Отнася се за само за тези плювалници които, искат за 2 лв. да карат икономичен, комфортен и ако е възможно без---авариен автомобил на който проблемите да са за 2 лв. Дизелът в БГ бил такъв,"Да такъв е!" Тогава да ходат да зареждат от Европа, На немския автомобил това било добро. на Френския онова било чупено .РАЗБЕРЕТЕ че, всяка кола си има проблеми и то доста серизни проблеми, ако говорим за истински. Имал съм и А6 БМВ 530 VW Pasat и японски, Здрави машини, но адска скъпа оригинална подръжка, не говорим за части от сълю-пулю. На като, Цена, Година,Комфорт,Икономичност и Подръжка, мога да отбележа че Пежото си е наистина автомобил за средната класа. Пак който има повече евала, нека си кара скъпа немска машина. Но за тези двулевковци, дебело подчертавам, че това са обществото в България които само говорят без никакъв резултат. "Празни критици" Нека ходат си купят лади, на който подръжката им е евтина. Щом искаш хубаво, ще си плащаш братче. Ние в БГ само плачем, че то хората сме боклуци, никой не е виновен за целят хаос в БГ.
Smurtnami6kite
PS. Последния тест на хечбеци, който четох в Ауто Билд бе спечелен от Рено Меган. Хората не нагласят тестовете, просто се опитват да приведат всички качества на автомобилите в точкова таблица, което не е съвсем правилно, защото някои качества не се оценяват в точки. То затова и не е съвсем правилно по принцип сравнението на различни автомобили. Но точно тези сравнителни тестове са станали запазена марка на Ауто Билд и АМС. Пък както много правилно каза някой по-горе /май беше BAT_J/, от тези статии човек може да добие достатъчно информация за себе си и какво би му харесало.
Smurtnami6kite
Някак е диспропорционално това Пежо а и с тая озъбена муцуна.... Но незнайно защо страшно много ми харесва. Освен това има един от най-класните интериори за кола под 100 000 лв. Хора, които са го карали, твърдят че сигнализира завръщане към времената, когато Пежо се славеха с много добра управляемост и удоволствие от шофирането. Дано е така. Лошото е, че с това тегло никой от стандартните двигатели на Пежо няма да направи 3008 бърза кола. Ще чакаме хибрида с 4х4 и 200+ к.с. :) Колкото до вечния спор за произхода на колите, според мен в повечето случаи нещата стоят така: Японските коли допадат на технократи и хора, обичащи новите джаджи; немските - на почитателите на доброто старо солидно инженерство; френските - на любителите на нестандартното, хората, които търсят стил и артистизъм в нещата около себе си, а италианските - на тези, които искат много емоция и спиращи дъха моменти. Всичко се определя от националните особености. Според мен немците не режат френските коли нарочно по тестовете си. Просто те не харесват меко окачване и съответно го оценяват по-ниско.
Краси
Имах,честа днес да покарам 3008 и като изключим слабия двигател общо взето ми хареса машинката.1.6 HDi 110 кс определено е слаб за това купе.Бензиновия 1.6 120 кс предполагам ще е същата боза.И тук се потвърждава тезата "колкото по мощен двигател ,толкова по добре':)
tisho
Спокойно грюбер,аз съм надарено и умно момче и въпреки малкото си години,вече си имам хубава спортна кола.Поздрави за теб и ти желая като мислиш като пенсионер,поне да се чувстваш като младо момче :)
Иван
Енцо специално заради теб ще продължа ограмотяването ти. През 30-те години Ф.порше прави спортните мерцедеси и ауто юниони, по известни като сребърните стрели, с които просто убиват конкуренцията. Топ версията на ауто юнион тежала 700 кг имала 6 литров атмосверен, 16 цилиндров двигател с 600 коня. Колата вдигнала в състезание Феноменалните за времето си 407 км/ч. 300 Ес ел, Гъуинг и Sl-те са дело на порше. Заради 917 правилата на състезанията Лю Ман всяка година са били променяни. Защото завършвали 1,2 и 3. Само на 1 състезание имало техническа повреда и тази поредност била нарушена. Затова пък започва рекламната кампания на порше \"никой не е съвършен\". Освен в Европа 917-ката била всичко живо в американските състезания, но само след няколко сезона американците,решили че европейци нямат място при тях. В днешно време внукът на пурше Фердинант Пийх е отговорен за победите на дизеловите аудита отново на Лю Ман. Пежата бяха на 2-ри въпреки по мощните двигатели и пилотите от Ф1, но затова пък са по-тежки. И защото много се отделихме от темата за пежо 3008. Ще спомена че благодарение на пежо съществува 911. В началото са искали да се казва 901, но пежо казали, че само те имат право да имат 0 по-средата. Не споря , че фераритата са хубави коли но рекордът е при немците. Ако знаеш Енцо за някой интересен факт около ферарри освен скандала заради съединителя на ламборджини и скандалите с Форд, напиши го.
Адолф Грубер
г-н Ферари, Бугати, Ламборгини, Даймлер, и Бенц респект към тях. Допринесли са много и много за автомобилите трябва човек да е луд да го отрече. Факт е че фалиралите Бугати и Ламборгини днес се радват на успех единствено и само благодарение на VW и Audi който са част от едно голямо и силно семейство в чиято основа е моя приятел Фердинант Порше, малко е невъзпинато и неграмотно да се казва че Ф.Порше не е никъкъв инжинер. А на тишо да е жив и здарв да си кара рендето и да мечтае за Porsche може е да го повозя един ден, нема да се стряскаш тишка има време млад си, ще изкараш кинти и ще си купиш хубава кола, успех!
енцо Феррари
Може и да е така но в спорта са по зле от феррари. Германците нямат никакъв дизайн се 1 са издялкани. Особено поршетата. Фердинант Порше е фасист. Фолваген е кола за хора без характер и не съм съгласен за лошото качество на феррари. Просто завиждаш че нямаш. Адизайна сравнен с поршетата е като космически кораб с лодка.
tisho
Евала Иване,по тая тема си в час.А в горния ред като пишеш коментар се пише името,така е редно!Айде със здраве ;)
И още нещо за рено
Франция след като му национализира производството го праща в затвора и никой не се интересува от неговата инжинерна мисъл, която беспорно притежава, за разлика от Порше за който страните побрдителки са искали за тях. Малко преди да го освободят обаче той умира при неясни обстоятелства. Докато Порше
Името?
Какво значение името ми? Казвам се Иван. Но по всяка вероятност не ме познаваш. 2/3 от ползваните камиони през войната са на опел. Това е и една от най-големите поръчки на камиони в света по това време, от което печелят главно американците които притежават компанията. Друг известен факт от историята, е че Фердинант Порше е бил поканен от Сталин след войната да стане министър на автомобилостроенето, въпреки че бил приятел на Хитлер. Освен Сталин, Тито също поканил Порше да направи народна кола на Югославия. И в двата случая той отказва. След като е бил използван от Французите, италянците го откупват и той, прави цизиета кола с 16 цилиндров боксеров двигател. Когато е вече е свободен прави коли в Австрия по- късно се мести в Германия. В същото време Енцо Ферари го е грозял затвор поради многото недоволни с качеството клиенти.Забравих да кажа за отпечатъка който неговото семрйство оставя в мерцедес. Но ти си умно момче сигурно ги знаеш фактите.
tisho
Благодаря за информацията,може да си напишеш и името ако не те е срам от него.Ако напишеш и нещо което не го знам,ще съм ти още по-благодарен с моите 10-12 години :) Правил е не само камиони за немската армия,но ако ти е интересна темата може още нещо на ти кажа по нея.Браво за ясновидците тук които ми прогнозират годините ;)
какво ви става?
Не искам да коментирам "Енцо Феррари", защото се вижда, че момчето е малко. Колкото до Тишо, защо мислиш, че Грубер не знае тази история? Защо мислиш, че знаеш повече от хората Тишо? Ти явно със свойте 18-20 години разбираш повече а? Със сигурност повече от Енцо. Един факт Рено е правил камиони за немската армия не коли. В днешно време камионите на рено ползват двигател, окачване и трансмисия на волво не ползват френски, а си ги внасят от Швеция? Във Франция се прави другото.
Енцо Феррари
Двигателите на ситроен и пежо нямат общо с порше, ако имат затова са толкоз бавни. Грубер разбери, че порше нее никакъв инженер в сравнение с енцо ферари и бугати, които са най великите. Погледнете написаното за порше гт2, ферари 430 и ламборгини и вижте как нямат аргументи срещу фактите.
към тишо
Въпреки че псува като хамалин, Тишо разбира много от автомобили. Почти всички са убедени в това.
tisho
Грубер,не е лошо и ти да понаучиш нещо за историята.Луи Рено (това е основателя на най-хубавите коли в момента-рено) е работил за немската армия,като им е правил МПС-тата.За това като свършила войната,франция му е взела фирмата.Може би за това си мислиш,че немските коли са толкова добри (някой ги мислят и за по-добри) от френските.Ако те интересува още нещо-питай ме,нямаш грижи ;)
Адолф Грубер
Не знам 'що се карате за глупости, има история и факти, френските коли се движат благодарение на моя приятел Фердинант Порше. След втората световна война френската армия отвлича Ф.Порше като воено пленник принуден е да работи за френската република и по скоро за Ситроен концепцията на бензиновите мотори още се използва ... четете малко история няма лошо. И не се карайте за глупости вижте колко коментари са ви спряли за лош език. Истината е една немските автомобили са винаги крачка преди френските!
Краси
Опреденелено дизелака е по-добре само да не е атмосферен.
komar
imah v predvid elastichnost,uskorenie i nadejnost
komar
v kraina smetka dizel ili benzi e po dobria variant za pegata
Жоро
Аз си мисля, че на човек на който всички му се струват ненормални търси проблема не където трябва. Тишка замисли се, не може всички да ти казват едно и също и ти да ги наричаш ненормални. И вместо да пишеш като моя коментар непрекъснато можеш да си измислиш друг. Забравих, че на теб ти е трудно. Продължавай да ми копираш коментарите.
tisho
Хехе,ще умра от смях...а ако и в техния форум не ми хареса,после къде да ида? :) Тук никои не ме дразни,само има един "умник" дето ми дава глупави съвети и ми прави смех :)) Айде,чакам следващата ми "умна" мисъл да напишеш,само без нерви ;)
без нерви
Тишо като не ти харесва иди във форума на топ гиар там всички разбират колкото теб и ние няма да те дразним. Там Венета може би не ходи.
tisho
4ove4e,4eti i misli kakvo 4ete6,ina4e ne mi e interesno da si pi6a s teb.Po-gore sym pisal,4e sym karal peugeot 807 a ne 4e imam.Dvete sa razli4ni ne6ta.Ako ne gi razliava6,ne me zanimavai s veneta i s drugi podobni gluposti.Molqte.
Гюбелс
Тишо ти писа че караш 807, сигурно си излъгал както повечето тук. Някой карат бугатита и феррарита. Венета ти писа да се прибираш в къщи и да не се занимаваш с нас. Това не е пропаганда иди и виж на новата опел астра. Да нея ядосаш само.
tisho
Ей,Гюбелс,кое е твоето спсание,че нищо не знам за него?И втория ми въпрос е откъде знаеш,че имам пежо,като всъщност аз имам фолксваген? Май информацията идваща от теб тотално се разминава с действителноста....
бай Иван
Понеже останалите български списания са много безпристрастни. AMS може да толерират немските автомобили, но не си дават гъза на рекламодателите както правят останалите...
Гюбелс
Радвам се, че четете моето списание на двигателя на фиата му сипахме вода. Станчо Шукеров го вербувахме ние. И ни е страх много от френските производители слява богу, че само тук разбирате, че аз нагласям всичко. Пижо, Августина и другите също нарочно са повредили колите си, както и много други. Само на тишо пежото е здраво като камък. Но гюбелс ще го намери.
tisho
Световната конспирация за френските коли я измисли този които пише за нея,а аз писах за немска конспирация ;)
BAT_J
Ако ми кажеш кое друго българско списание си заслужава парите и се аргумнетираш..веднага ще започна да си купувам него. Мисълта ми беше че няма кой знае какъв друг избор..а това че АМС подкрепя немските автомобили на мен лично не ми пречи..от това което пишат ми е достатъчно да си извадя свой собствени изводи за даден автомобил.
И какво са
Двигателят на фиата гръмнал ли е? Или немците са решили и тази статия да манипулират. Оказа се че Гюбелс е жив и нарочно манипулира. Не е ли много лицемерно да кажеш, че нещо е манипулирано а после да си го купиш? Айде със здраве!.
BAT_J
Ще си позвля да отговоря на въпроса защо четем AMS. По простата причина, че не останаха други професинално написани/преведени списния в България.В Ауто Билд са на мода безхаберници като Станчо Шукеров, Денислав Стоянов и някакъв Мутафчиев, които нямат нито начин на изразяване, нито поглед върху нещата..само немските статии там са добри но не е достатъчно за списание с такова голямо име. В Топ Гиър, Любомир Станиславо, Димитър Неделчев и Валентин Маринов, побългариха едно иначе култово и забавно списание. За другите ако ги има въобще няма да споменавам нищо. Единствено екипа на Ауто Мотор унд Спорт поддържат високо ниво на всички статии незавсимо дали са български или превод. А това че не са безпристрастни е ясно на всички...
към тишо
Тишо като има световна конспирация към френските автомобили, защо четеш ауто мотор спорт???
tisho
Хехе,ще умра от смях :) 1. Ауто Билд и Декра са немски организации и не е нужно да си много умен за да се сетиш,че ВИНАГИ ще удрят рамо на немските марки! 2. Френските марки са най-голямата конкуренция на немските в Европа и съответно швабите най-много ги плюят и ги класират последни.Винаги. 3.Ако погледнем дизайна вместо обезценяването, фолксваген са без конкуренция за последното място в моята (и не само) класация. 4. Поздрави на всички любители на френски коли ;)
пижо
Освен шумът турбо дупката е малка докато в моята помпа дюза влизаш и излизаш постоянно. До тук с предимствата пежото инвестирах страшно много пари по скъпи ремонти. По пасатора съм имал проблеми със ел. стъклата и оплатнителите, никога двигателя нее издавал фира. На пежо 3008 искам да кажа само, това че един автомобил се продава не означава, че е качествен.
краси
Автмобила не е само двигател има много други неща който определят цялостното състояние и качество на един автомобил Дизела на Пежо безспорно е добър ,за разлика от бензиновия който е пълна скръб.Доколкото до немците единствения недостатък при тяхния дизел и шума.По принцип карам немски автомобил и единствено ще го сменя с друг немски или японски,но ако някога трябва да си купя пежо това определено ще е 406 дизел.
пежо 3008 или канал 2001
Безумно е да се твърди, че пежата 206 се чупят лесно. Все пак бяха много продавани на времето. Да не говорим че дизелите им изпреварвът германците с няколко обиколки.
енцо феррари
Фиатите им се чупели двигателите това само германец мое да го е казал. Когато направиат двигател хармоничен като италянските тогава да се правят на мъжкари
Рено форевер
Стига с теси немски консерви европейците които си купуват пасати са само пенсионерите. Бат г е прав, но не само фолцваген мерцедес и беемве не са това което бяха. Колкото до вренските коли те не раждясват ефтини части и много комфорт. Немските списаниямного лесно ще пишат против истинските автомобили и ще хвалят буклуците си. Заради тях се купуват толкова много фолцвагени защото заблуждават хората.
BAT_J
Ами аз се опитах да съм безпристрастен и исках да наблегна на факта, че всяко нещо си има цена, но дори високата цена поне в днешно време не е гаранция за по-високо качество и издръжливост т.н.т. Поне според мен Фолксваген не е това което беше и лежи на стари лаври. За това купувайте си Пасати, които държат "висока" цена и плащаите поддръжка като за Ауди и БМВ и всички да са доволни...и ако може да ми препратиш статията за Пежо 407 понеже найстина ме интересува
не е така Bat_j
На същите тестове на ауто билт фиат 500 му гръмнва двигателя преди да е изминал 100 000 км. Ако прочетеш статята за пежо 407 отново ще ти настръхнат косите. Мерцедесите преди имаха проблем с 1 автоматична спирачка и благодарение на тези тестове мерцедес вече оставят по обикновен вариант. Но освен тестовете на ауто билт и ауто мотор спорт има и независими тестове там италянските, френските и английските (които не ги знам кои са) са на последните места. Или ти като всеки уважаваш себе си българин ще кажеш, че това са измисленни тестове в подкрепа на фолцваген, тойота мерцедес, мазда и др. Плюс това в оценяването на обезценяването на 1 автомобил влизат много фактори 1 от които е издръжливост и качество.
BAT_J
Това че френските автомобили се трошат повече от немските и японските е мит, който се подхранва години наред. Всички се трошат независи от марката просто хората са преубедени по някаква причина към френските машини. Не защитавам Пежо просто смятам че няма автомобил който не се чупи. Спрете да изтъквате някакви единични случаи, гледайте малко по обективно на нещата. Френските се обезценяват много повече, но поддръжката им е по достъпна и за по малко пари получавате 2-3 години по нов автомобил от аналогичен Фолксваген например.Така че всеки си прави сметката. По тази логика новия Пасат се представя много посредствено в 100 000 км тест на Ауто Билд, а обслужването му на 10 000 км възлиза на 2000 лева само за елементарни консумативи без безина,така че темата е безкрайна.
към тишо
Май, само тишо е доволен от пежото си. Да не е сглобявано от немци или японци? Аз не карам пежо, но ако идеш в сайт в който се продават автомобили ще видиш, че се обезценяват по-бързо. Ако сте запознат с тестовете за качество декра и други френските коли са на последните места, а японските са на пъурвите. И още нещо всяка чисто нова кола се обезценява веднага още от 1 вия метър през който сте го карали. Въпросът е с колко.
tisho
Абе хора,що не си направите сайт само за хленчене по проблеми с Пежо-кой кога спукал гума,кой го ударили и ходил в сервиз,на кои му на пежото му паднала цената докато го карал.... чакам с интерес да прочета за следващия с пежо,дето ходил в сервиза...
пежо 307
И аз имам големи патила с пежото ми. На път за морето на около 30, 40 км от Бургас колата ми просто спря. Наложи се скъп ремонт в София, след който колата искара само месец преди отново да се върнем в сервиза. От 2 години съм много доволен от шкода октавия комби.
srh
tia nemci se olqha ve4e ta nima tiguan i antara da stavat za ne66to kakto i da gi pogledne6 sa si karu4ki ma s golemi pretencii ina4e za dizain za stil i nz si kvo o6te taq statiq e sme6na ot sqkade
tisho
ок,съгласен съм.Аз пък съм карал доста пежо 807 и една повреда нямаше,докато 2 фолксвагена са ми се чупили.Това означава ли,че фолксвагените са боклуци ?????
Августина
Човекът казва, че има стар пасат, а жена му пежо. Тишо първо чети коментарите после коментирай хората които са писали. И аз имах пежо 206 бензин, но го продадохме защото влезе вода от радиатора в двигателя. след ремонта, колата отново се развали след като пак го оправихме го продадохме.
tisho
Ей,не се бъзикайте с пижото,той сигурно кара мъжки ягуар,или в краен случай астон мартин или бугати...той е МЪЖ!
пижо
Да нафтата в България не е чиста. Попадат всякакви боклуци и мушици и малките дюзички на пежото се задръстват. Запознах се със собственици на 307, 407, 607 и всички имаха такива проблеми, вярно че се запознах в сервиза с тях, но всички имахме еднакви проблеми. Алтернатори, дизелови двигатели и задръстени турббини. Лошото е, че взех жена си, а тя вече си я беше купила. Иначе никога не бих се съгласил да си вземе пежо.
BAT_J
HDI е сравнително нежен и капризен, но такива са и всички останали дизели с технология за директно впръскване. За проблемът ти с хафтата на Shell не е виновно Пежото а по скоро самата нафта, която се внася от Румъния и къде ли още не, подобни проблеми причинени от горивото съм налюдавал при Е-класа 220 CDI sled 60 000 km и една година експлоатация. Що се отнася до Пежото искам да изложа едно лично мнение, а то е че моделите от 98, 99 са едни от последните на тази марка с красив дизайн и добра надеждност..и не на последно място добро качество на изпълнение. След 2001-а с цел икономия или не знам какво, качестовото на марката стремоглаво пада, да не говорим, че сервизите им са претъпкани благодарение на баничарките и 307 и не само...от сегашната им продукция мога да преглътна дизайна само на 407 купе, другите модели са откоровено странни и недоизпипани.
пижо
Тази придобивка на жена ми ми излезе през носа. То не бяха ремонти по турбото на HDI-то, то не бяха електроникии, то не беше скърцане. Не е за вярване за кола която няма 10 години да има толкова проблеми. Купена е 2-ра ръка от Германия със сервизна книжка. И тук се започнаха проблемите, 1-во турбото се задръсти от нафтата на "Shell" (дотук с известните с качеството френски дизели). В същото време старият ми пасатор с груба помпа-дюза никога не ми е създавала толкова скъпи проблеми. Грубо казано по ремонти съм дал повече пари отколкото жена ми си я купила. Пежата примамват с бързата обезценка за 2-ра ръка и "хубавите дизели", и накрая разбираш по лошият начин защо стават толкова евтини.
Кирил
От горепосочените именно 206 и 106 са най-свестните автомобили на Peugeot. За 407 и 4007 не искам да отварям дума. Виж, 406 е друга бира. Един от любимите ми автомобили що се касае до дизайна.
BAT_J
За 206 съм съгласен..но все пак има 407, 607 и 4007, които според мен нямат такъв имидж, които ти описваш. В смисъл подходящи са и за бизнесупотреба и няма да е задължително вътре да си с розова риза:))) иначе за 106 и 206 съм съгласен че са женски коли
пижо
Не позна, жена ми има 206. Аз само се возя, че ако аз карам бера страшен срам.
BAT_J
Значи ако следваме творта логика...би трябвало и ти да караш пижо:)))
Пижо
Bat_j, "Фланелка" се пише не "фанелка". Нямам нищо против мъжете с розови дрехи, но смятам че ако едно пижо не се кара от момиче, то ще се кара от неоритирани момченца.
BAT_J
Ей "пижо" как го измисли това за розовите фанелки и ризи. Моля те замисляй се малко преди да пишеш глупости тук. Чу ли?!
пижо
пижо, пижо, пижооо! Идеалната кола за мъже носещи розови фланелки и ризи.
Bo
Не Дарвинова, а чисто "дървена" теория!!!