Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 3008: Световна премиера

16.02.2009 12:28

Кросоувърът на френската марка ще дебютира на автомобилния салон в Женева.

3008: Нови технологии, ново управление

3008 е нов компактен и поливалентен автомобил, който съчетава елементи SUV, ван и хечбек, както във външния си вид, така и в интериора. Новите функции като Grip Control, Dynamic Rolling Control, индикация на нивото на очите на водача, Distance Alert, автоматична ръчна спирачка гарантират удоволствие от управлението и сигурност.

Не на последно място, 3008 отделя едва 130 г СО2 на км.

308 СС : Най-истинският кабриолет сред купе-кабриолетите

С 308 СС Peugeot доказва, че е лидер в света на купе-кабриолетите. Моделът съчетава елегантност, индивидуалност и динамика с комфорт, отлично пътно поведение и сигурност. Модерното оборудване, като отопление на подглавниците („Airwave“), пиротехнически защитни рамки и, за първи път в света, въздушна възглавница предпазваща главата на пътниците, отговаря напълно на престижа на 308 СС.

На салона в Женева Peugeot се представя с общо 25 автомобила.

Peugeot: Мобилност и сигурност

На новото издание на автосалона в Женева Рeugeot доказва, че може да осигури на клиентите си разнообразни, сигурни и екологични превозни средства – велосипеди, скутери и автомобили.

Ангажиментът на Марката към опазването на околната среда е програмата, наречена „Blue Lion“. Tя включва проучвания и разработки на надеждни решения за намаляване на вредните емисии и има вече конкретни резултати. Днес Peugeot е безспорен лидер в областта на нискоемисионните автомобили.

Един на всеки 6 нови автомобила продадени в Европа, които отделят по-малко от 120 г СО2 на километър, е Peugeot.

Екологичните постижения на марката са илюстрирани на щанда й с моделите 207 1,6 л HDi FAP 66 kW/90 к.с., който отделя 99 г СО2/км , 107 – 106 г/км, както и 407 1,6 л HDi FAP 80 kW/110 к.с. с 129 г/км, който ще се появи на пазара съвсем скоро.

За да запази и увеличи успехите си, Peugeot залага на няколко модерни технологии:

  • представените на щанда прототипи свидетелстват за изключителния напредък на марката в областта на хибридните двигатели от ново поколение. По-малко от две години след лансирането си 3008 ще стане първият сериен хибриден автомобил на Групата PSA;

  • Peugeot се ангажира и в областта на микро-хибридизацията. Системата Stop & Start от второ поколение ще бъде приложена серийно в гамата след 2011 година;

  • що се отнася до електрическите автомобили, Peugeot, който още през 1995 създаде Peugeot 106 с електродвигател и стана производителят, продал най-много такива автомобили в света, не престава да работи в тази посока.

Плановете на компанията за близкото бъдеще са свързани с възпитаване на ново отношение към автомобила, предлагайки по-чисти и по-сигурни градски модели.

Прототипите Hybrid4, RC Hybrid4 и Hybrid3 Compressor представят именно този подход на марката.

Коментари
comments powered by Disqus