Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308: Ефективен подход

08.02.2011 10:34 4
4
2571886789

Peugeot ще използва автомобилния салон в Женева, за да представи фейслифта на 308. Благодарение на микрохибридната система на PSA емисиите CO2 на модела са намалени до 98 г/км при 1.6 e-HDi FAP 112.

Обновеният 308 отново ще се предлага с три варианта на каросерията – хечбек, купе-кабриолет и комби. Нивата на оборудване стандартно са четири - Access, SR, Active и Allure, но върховият хечбек и CC THP 200 ще се отличават по GT окомплектовката.

Визуалните промени определено не са впечатляващи и се ограничават до новите LED челни светлини и габарити, модифицираната радиаторна решетка и 16-цоловите колела, обути в гуми с ниско съпротивление на търкаляне. В списъка със стандартното оборудване пък ще откриете климатик, ESP, ABS, система за разпределяне на спирачното усилие, предни и задни електрически прозорци, централно заключване и шест въздушни възглавници.

От Peugeot са фокусирали обаче огромна част от усилията си при модификацията на 308 в посока на повишаване на ефективността. Първата крачка е намаленото средно с 25 кг тегло. Втората засяга подобрената аеродинамика, която при „най-зелената“ версия достига рекордните за сегмента 0,28 Cx. А третата, естествено, е свързана с оптимизирането на силовия тракт.

Първоначално 308 ще се предлага с четири бензинови (1.4 VTi 98, 1.6 VTi 120, 1.6 THP 156 и 1.6 THP 200) и четири дизелови мотора (1.6 HDi FAP 92, 1.6 e-HDi FAP 112, 2.0 HDi FAP 150 и 2.0 HDi FAP 163). Скоростните кутии са пет или шестстепенни механични, но сред списъка от опциите попадат и шестстепенния автоматик, както и електронно контролираната механична трансмисия на французите.

Фейслифтът на 308 ще дебютира на автосалона в Женева. Продажбите му би трябвало да започнат през май.

Коментари

Анонимен
Дори старите аудита не правеха толкова нескопосан интериор.

ало ало
не само арматурното табло колега дизайна на волана и дръжките на вратите верно от вътре е като старо Ауди само емблемата на волана са сменили :) :) :)

Жаме
Така изглежда, таблото е взето направо от старото А4 кабриолет, но дизайна си е същия кич, пластмасовите калници, евтините материали и некачествена изработка го правят непривлекателно за разумния купувач!

Рьоне
Тия най-накрая май са почнали да си пият хапчетата... ама имат нужда от още.

comments powered by Disqus