Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308: Мисионерът

28.05.2007 15:05

Peugeot навлиза в нов етап от присъствието си в компактния клас. Наследникът на 307 носи означението 308 и има нелеката мисия да се изправи срещу VW Golf и останалите водещи модели в категорията. Френският модел ще отпразнува своята премиера на изложението IAA през месец септември тази година.

Отначало 308 ще дебютира в модификация хечбек, на по-късен етап гамата ще бъде разширена от комби с означение SW и следващото издание на кабриото с твърд сгъващ се покрив CC.

Първите официални фотографии на 308 показват, че автомобилът продължава линията, започната от 207, и носи типичната за марката огромна предрадиаторна решетка с масивна напречна лайстна в горния край. Също както и при 207, предните светлини са щедро оразмерени, с бадемовидна форма и силно изтеглени нагоре и назад. Страничният силует е динамичен и се издига назад. Задницата на 308 показва ясно изразени „рамена” и интегриран в бронята декоративен дифузьор.

Като опция ще се предлага панорамен стъклен покрив. Под предния капак се очакват разработените в сътрудничество с BMW бензинови четирицилиндрови двигатели. Става дума за познатия вече 1,6-литров агрегат със 120 к. с., който във версиите с турбокомпресор развива 150 или дори 175 конски сили. По-нататък се очаква и върхов спортен вариант RC с работен обем два литра и мощност от порядъка на 220 к. с.

Дизеловите двигатели в гамата на 308 ще са част от фирмената серия HDI, като спектърът им ще се простира от 1,6-литров вариант с 90 или 110 к. с., през двулитров агрегат със 136 к. с. и ще завършва с 2,2-литров мотор със 170 к. с. Според сегашната информация, 308 би трябвало да влезе в продажба около края на тази година.

Коментари
comments powered by Disqus