Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308: По-рано от очакваното

28.06.2007 13:06

Peugeot навлиза в нов етап от присъствието си в компактния клас. Наследникът на 307 носи означението 308 и има нелеката мисия да се изправи срещу VW Golf и останалите водещи модели в категорията. Френският модел ще отпразнува своята премиера малко преди началото на изложението IAA през месец септември тази година.

Отначало 308 ще дебютира в модификация хечбек с пет врати, на по-късен етап гамата ще бъде разширена и от тривратия събрат на автомобила, а по-нататък се очакват също комби с традиционното вече означение SW, както и следващото издание на кабриото с твърд сгъващ се покрив CC.

По-големи външни мерки, по-просторен отвътре

Първите официални фотографии на 308 показват, че автомобилът продължава линията, започната от 207, и носи типичната за марката огромна предрадиаторна решетка с масивна напречна лайстна в горния край. Също както и при 207, предните светлини са щедро оразмерени, с бадемовидна форма и силно изтеглени нагоре и назад. Страничният силует е динамичен и се издига назад, а цялата компановка на автомобила силно наподомня на ван. Задницата на 308 показва ясно изразени „рамена” и интегриран в бронята дифузьор с изцяло декоративни функции. Междуосието е останало непроменено в сравнение с 307 и се равнява на 2,61 метра, а дължината се е увеличила с шест сантиметра, достигайки 4,27 метра. Широчината на каросерията е 1,81 метра а височината – 1,49 метра. По подобие на 207, 308 ще се предлага с два основни варианта за оформление на предната част.

Багажникът на новата надежда на французите побира между 430 и 1398 литра, а общата вместимост на множеството жабки и чекмеджета в интериора възлиза на още 42 литра. Като опция ще се предлага и панорамен стъклен покрив.

Избор от шест двигателя

Базов двигател ще бъде бензиновият 1.4 VTi с 95 к. с. и 136 Нм, а над него ще бъаде позициониран познатия вече 1,6-литров агрегат със 120 к. с., който във версиите с турбокомпресор развива 150 конски сили (140 при комбинация с автоматична трансмисия). По-нататък се очаква и върхов спортен вариант RC с работен обем два литра и мощност от порядъка на 220 к. с.

Дизеловите двигатели в гамата на 308 ще са част от фирмената серия HDi, като спектърът им ще се простира от 1,6-литров вариант с 90 или 110 к. с. (съответно с максимален въртящ момент 215 и 240 Нм), до двулитров агрегат със 136 к. с. и 320 Нм.

До девет въздушни възглавници

На впечатляващо високо ниво ще бъде пасивната безопасност – 308 ще се предлага с до девет въздушни възглавници (включително такава за коленете). Иначе 308 ще се предлага в пет основни версии - Platinum, Sport +, Sport, Tendance и Filou, които ще стъпват на колела с гуми с размери между 195/65 R 15 и 225/45 R 18.

Коментари
comments powered by Disqus