Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308: Предстояща премиера на IAA

14.05.2013 16:45

Френският автомобилен гигант Peugeot ще представи на IAA новото Peugeot 308. В производствената номенклатура той си остава със стария си номер, но французите са подновили всичко по автомобила

След Peugeot 308 не следва 309, това вече е в миналото. Подобно на своя опонент Golf VII, новото Peugeot 308 е конструирано върху изцяло нова модулна платформа. Това се нарича EMP2 и в бъдеще ще се среща и при други PSA модели. Между другото, тази конструкция спестява на новото Peugeot 308 цели 140 кг от теглото.

Редуцирана операционна система в Peugeot 308

С новите габарити - дължина 4,25 м и височина 1,46 м, новото Peugeot 308 е малко по-късо и по-ниско от своя предшественик. Благодарение на новата компактна платформа, Peugeot 308 предлага много простор във вътрешното пространство. Особено голям е ръстът при багажното отделение, което достига 470 литра.

Интериорът на новото Peugeot 308 е изцяло с нов дизайн. С новата i-пилотска кабина французите искат да печелят точки. Дори и да няма никаква връзка с Apple, новата операционна система разчита на интуитивна работа и абсолютно редуцирани обслужващи елементи. В бъдеще пръстите ще се плъзгат по голям стандартен сензорен екран, който е разположен върху централната конзола, а очите се радват на ново комбинирано инструментално табло. Единственият бутон за управление на централната конзола е бутонът за регулиране на звука на аудио системата.

Peugeot 308 отново е с нормална радиаторна решетка 

Дори и на външен вид Peugeot 308 се е променил. Лицето на новото 308 отново е с истинска радиаторна решетка, такава през която няма да прозират амортисьорите. От двете страни са разположени напълно преобразените малки фарове, които при по-високите нива на оборудване използват LED технология и интегрирани лайстни с LED дневни светлини. В най-долната част на бронята има широки отвори за охлаждащ въздух и странични светещи елементи.

В изцяло новата задна част на 308 C-образните задни светлини са получили ярки контури и обгръщат двата фланга. 

Премиерата на 308 на изложението IAA

Относно гамата двигатели Peugeot все още мълчи. Най-икономичният двигател ще изхвърля 85 г/км CO2, което съответно отговаря на консумация от 3,2 литра. В допълнение на това са предвидени множество помощни системи. Едно е ясно - новото Peugeot 308 ще празнува своята световна премиера на IAA. Ще зарадва почитателите си през есента, когато ще се появи в търговската мрежа. Цените не са обявени все още.

Коментари
comments powered by Disqus