Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508 Hybrid: Белият рицар

24.02.2021 15:59

Неотдавна Peugeot разшири гамата на 508 с вариант Plug-in хибрид

Флагманът в гамата на френската марка вече се доказа като една изключително интересна алтернатива в средния клас, която определено се харесва на хора с индивидуален вкус и възможности - последното няма как да не го отбележим заради ценовата политика при модела. Наскоро 508 се сдоби и с версия  Plug-in хибрид, която за разлика от 3008 не се предлага във върховия вариант с 300 конски сили и двойно предаване, а само във версия с един задвижващ мост и 225 к.с. системна мощност.

Интегрираната под пода на багажника акумулаторна батерия с капацитет 11,5 кВтч осигурява автономен пробег между 40 и 50 километра изцяло на ток, в зависимост от външните температури, условията на експлоатация, стила на шофиране и т.н. Максималната скорост на електричество достига сериозните 135 километра в час. Изключително радващо е да се отбележи, че монтирането на допълнителната батерия не е повлияло негативно на товарния обем.

Иначе на пътя мощността от 225 к.с. носи със себе си доста приятна динамика, която обаче няма как да скрие увеличеното тегло. Или иначе казано, данните за ускорение не са по-добри от тези на стандартния бензинов вариант със 180 коня. Предимствата на хибрида са съсредоточени на първо място във възможността за придвижване на ток и в по-тихата работа на задвижващия тракт в градски условия и при ниски скорости, и на второ място в по-солидната тяга при междинни ускорения благодарение на допълнителния електрически агрегат. Впечатляващо хармонично е и взаимодействието между различните типове задвижване - всичко се случва гладко и практически почти неусетно за водача и спътниците му. Приятна е работата и на осемстепенния автоматик с марка Aisin, който умело успява да съчетае ефективността с комфорта и удоволствието от шофирането.

Пътното поведение е насочено повече към удобството и спокойствието на дългите преходи, отколкото към преследването на спортни амбиции. В заключение можем да кажем, че истинските плюсове на хибрида не би трябвало да се търсят в някакви икономически предимства, а по-скоро в емоционалните такива - високотехнологичното задвижване пасва много добре на характера, а възможността за пълноценно електрическо придвижване в градовете е плюс, който се оценява от все повече хора. Това е един чудесен модел за индивидуалисти, които държат на открояващия се стил.

Текст: Божан Бошнаков
Снимки: Peugeot

Коментари
comments powered by Disqus