Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 508 SW: Лъвски скок

05.04.2012 09:23 4
4
2571893096

До появата на хибридния кросоувър RXH, комби версията SW HDi 205 изпълнява ролята на флагман в гамата на Peugeot 508. Първи впечатления от елегантното комби на френската марка.

Лесното качване и слизане, изобилието от вътрешен простор, изисканите материали в интериора и огромният панорамен стъклен таван превръщат топмодела в гамата на Peugeot 508 SW в едно от особено привлекателните предложения в своя клас. Серийно на борда са дори детайли като Head-up дисплей, завиващи биксенонови светлини и отопляеми предни седалки.

С дължина от 4,81 метра, Peugeot 508 SW предоставя изобилие от място за до петима души, а максималният обем на багажника при сгънати седалки достига 1598 литра. Седалките са удобни за дълги пътувания, позицията зад волана също е отлична.

Култивиран дизелов двигател

2,2-литровият турбодизелов двигател под предния капак на Peugeot 508 разполага с внушителните 204 к.с. и 450 Нм, като комбинацията с шестстепенната автоматична трансмисия се оказва изключително подходяща за спокойни преходи, но не и за особено спортен стил на шофиране. Ако сте по-внимателни при боравенето с педала на газта, ще бъдете възнаградени от радващо нисък разход на гориво от порядъка на седем-седем и половина литра на сто километра.

Коментари

са
пса пежо ситроен са втори в европа след ваг така че заемат голяма ниша

ВДВ
Абе, ще видим. Времето ще покаже. Пежо се напъват, ама както каза "прагматичните" ще си кажат думата. Така или иначе Пежо-Ситроен не заемат кой знае каква ниша. Естравагантни по-скоро, нежели практични.

Лъвски скок към пропастта
Хубавото е че наистина рядко се срещат подобни коли. За естетика и дума не може да става, дизайна и типичен кич без ясна линия, изразени и разпознаваеми форми, напомнящ за за фолк - певица нуждаеща се от диета, тежкарска, по-скоро инфантилна и безвкусна. Предвид ниското качество, липсата на иновации, евтините материали типични за френските коли, логично на третата година обезценяването ще е жестоко, 1/3 от цената. Като пример може да бъден посочен предшественика 607 който беше оценен като провал. Положителното е че все по рядко се срещат по пътищата подобни ''опити за летене'' напълно игнорирани от прагматично и здраво мислещите шофьори.

ВДВ
Няколко пъти виждам на пътя вече такива. Не зная вътре как е, че не съм влизал. От вън обаче, без да я дефинирам като красива, защото това е субективно усещане и индивидуално за всеки чувство за естетика, само ще кажа, че незабелязан по пътя няма да минеш - интересно стои. Тежкарско някак даже.

comments powered by Disqus