Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot BB1: Побъркан свят

15.09.2009 11:02

Това не е R2-D2 от „Междузвездни войни”. Това е новият прототип на Peugeot, подготвен специално за автосалона във Франкфурт.

Какво се случва, когато скутер на Peugeot и кола със същата марка, разгорещени от страстите, забравят за презерватива? Отговорът на този въпрос присъства на щанда на французите под формата на прототипа BB1.

„Неговата майка е скутер, а баща му е автомобил” гласи официалното превю за BB1, което до голяма степен описва цялостната концепция на френските инженери. Возилото е дълго едва 2,5 метра, а побира четирима възрастни. Това е възможно благодарение на нестандартната конфигурация на салона и някои допълнителни хитринки.

BB1 няма нито волан или поне в класическия му вариант, нито педали, като те са заменени от футуристично кормило. Водачът ще заема твърде нетипична, по-изправена стойка на седене, а вратите ще се отварят в посока обратна на движението. Същевременно огледалата за обратно виждане са заменени с камери. Именно тези похвати осигуряват достатъчно място за четирима пътници в салона на BB1, както и за 160 литра багаж. При положение че три от седалките бъдат сгънати, багажникът нараства до 850 литра.

Задвижването на BB1 е поверено на два електромотора, вградени в главините на задните колела, чиято обща мощност е 15 кВт. При тези показатели няма как да очакваме кой знае каква впечатляваща динамика. Ето защо от Peugeot публикуват данни за ускорението от 0 до 30 км/ч, което е постижимо при налични 2,8 секунди. Автономният пробег е 121 километра, като за него отговарят две литиево-йонни батерии, разположени под задните седалки.

Благодарение на карбоновата конструкция BB1 тежи само 600 кг и въпреки това разполага с екстри като електрическо сервоуправление. Панорамният покрив има две издатини в задната си част, за да гарантира повече място за пътниците на задния ред седалки, но впечатляващото при него са слънчевите батерии, които дават 16% от енергията, необходима за задвижването на автомобила. Мултифункционалият дисплей на информационно-навигационната система, която функционира изцяло като смартфон, слага точка на високотехнологичното оборудване.

Коментари
comments powered by Disqus