Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot обяви завръщането си в Льо Ман

18.09.2020 21:02

Французите атакуват WEC още през 2022 г. с хиперкар

Peugeot официално обяви програмата си в Световния шампионат по издръжливост по време на традиционните петъчни пресконференции на пистата „Сарт“. Както се и очакваше, французите ще ускорят развитието на проекта и ще се включват в WEC през 2022, но на този етап не е ясно дали ще са готови за началото на сезона.

„Изборът на LMH категорията бе продиктуван от няколко критерия, като един от тях е свободата по отношение на аеродинамиката“, гласи официалното съобщение на Peugeot Sport. „Това ни позволява да интегрираме, с подкрепата на Peugeot Design, естетическите елементи, типични за марката.“

Другият вариант пред Peugeot бе да подготви своя автомобил според LMDh правилника на IMSA, който включва базирано на LMP2 шаси, стандартна хибридна система и разработен самостоятелно двигател. На този етап обаче все още не е ясно дали LMDh правилата ще влязат в сила през 2022 или 2023 година.

Единствените технически детайли около новия прототип на трикратните победители засягат хибридната система, която ще бъде куплирана с предната ос и ще има максимална мощност от 200 кВт (272 к.с.). Развитието на автомобила ще бъде поверено на техническия директор Оливие Жансоние, като неговият екип ще бъде базиран в Париж.

Коментари
comments powered by Disqus