Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot Partner Tepee: Усъвършенстван дизайн и техника

12.03.2015 10:17

Гамата от двигатели за модела е съобразена със стандарта за емисиите Евро 6

Обновен дизайн, ревизирана гама двигатели, нови асистиращи системи и усъвършенствано оборудване ще предложи Peugeot Partner Tepee за втория етап от жизнения му цикъл.

Peugeot Partner Tepee дължи новата си визия на радиаторната решетка, ново обрамчената предна броня, заедно с ново конфигурираните светлини, които в зависимост от версията са оборудвани с фарове за мъгла и LED дневни светлини, както два нови екстериорни нюанса и 16-цолови алуминиеви джанти с нов дизайн. Интериорът също е променен с нови тапицерии и облицовки.

Новата мултимедийна система, която позволява вграждане на смартфон, се управлява от 7-инчов сензорен екран, разположен в центъра на арматурното табло.

Нови в Peugeot Partner Tepee са също асистентът за градска мобилност с аварийна спирачка, камера с опция за обратно виждане и фронтални сензори за паркиране. Подобрени характеристики предлага новата система за сцепление Grip Control, която разполага с различни режими на управление за сняг, офроуд, пясък и ESP Off и се задейства от бутон, разположен на централната конзола.

Peugeot Partner Tepee с опция от 5 двигателя

Гамата от двигатели за Peugeot Partner Tepee е съобразена със стандарта за емисиите Евро 6. На старта това са 5 бензинови и дизелови двигатели с мощност от 75 к.с. до 120 к.с. Двата бензинови двигателя изцеждат от 1,6 литра съответно 98 и 120 к.с., а 1,6-литровия турбо дизелов двигател вече генерира с 75, 100 и 120 к. с. През първото тримесечие на 2016 стъпва 1,2-литров трицилиндров турбо бензинов двигател със 110 к. с..
Partner Tepee се предлага с опция от пет или седем индивидуални седалки, от които три на втория ред и две на третия ред са подвижни и позволяват да бъдат смъкнати. Седемместният модел предлага равен под и товарен обем с вместимост между 675-3000 литра. Ъгловото стъкло се отворя автономно. Peugeot все още не е обявил цените на обновените модели Partner Tepee.

Коментари
comments powered by Disqus