Френската компания представи нова корпоративна емблема лого, 10 пъти променяна
Peugeot представи ново корпоративно лого - 11-о след 1850 г. Първият автомобил с новото лого ще бъде следващото поколение на хечбека Peugeot 308.
Новото лого се отличава с триъгълен щит с лъвска глава и надпис Peugeot отгоре. Компанията отбелязва, че новата емблема символизира прехода на марката към следващото ниво. Според стратегията на новия автомобилен алианс Stellantis французите трябва да започнат да произвеждат автомобили, които ще бъдат позиционирани като най-луксозните и технически напреднали в сегмента на масовите автомобили.
Peugeot заяви, че новото лого, "съчетаващо история и авангарден стил", трябва да "отвори френски стил, технология и елегантност пред света".
Новата марка на Peugeot ще дебютира на следващото поколение с компактния хечбек 308, който ще дебютира на 18 март. Автомобилът е забелязан няколко пъти по време на пътни изпитания, но емблемата й винаги беше скрита от камуфлаж.
Peugeot не е единствената марка автомобили, която напоследък промени логото си. По-специално става дума за компаниите Volkswagen, BMW, Kia, Nissan и General Motors.