Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot се отказва от дизеловата хибридна система

22.09.2015 16:51
Peugeot се отказва от дизеловата хибридна система

Моделите са твърде скъпи за производство, както и търсенето им е слабо

Шефът на Peugeot Максим Пик сподели неотдавна в интервю, че компанията е принудена да спре производството на автомобили, оборудвани с дизеловата хибридна задвижваща система. Според него тези модели са твърде скъпи за производство, както и търсенето им е слабо, така че френската компания ще продължави да произвежда рентабилни за групата модели, която и без това изпитва още финансови затруднения.

Известно е, че в гамата на Peugeot има два модела, оборудвани с дизеловата хибридна система HYbrid4 – високопроходимото комби Peugeot 508 RXH и модификацията на кросоувъра 3008 с двойно задвижване. Французите ще се съсредоточат върху създаването и подобряването на бензиново-електрическите системи с възможност за презареждане от битовата електрическа мрежа.

И Peugeot 508 RXH, и 3008 HYbrid4 са оборудвани с двулитров турбо дизелов мотор, който генерира 163 к.с., електромотор с мощност 37 к.с. и комплект литиево-йонни батерии. Сумарната мощност е 200 "коня".

 

 

Коментари
comments powered by Disqus