Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot ще участва с нов автомобил на Дакар

13.09.2016 11:42

Серийният 3008 е база за състезателния автомобил, а BFGoodrich замества Michelin

Въпреки че 2008 DKR започна победния си ход едва в началото на тази година, Peugeot ще атакува рали "Дакар" следващия януари с напълно нов автомобил. Той е базиран на серийния 3008, който ще бъде представен на автомобилния салон в Париж през октомври.

Под капака на 3008 DKR промените далеч не са толкова съществени. Трилитровият V6 туинтурбо дизел продължава своята история, но с ограничена на 38 мм втулка заради корекциите в правилника (39 в предходната версия). Загубата от приблизително 20 к.с. обаче ще бъде компенсирана с по-големия диапазон, в който максималната мощност е на разположение на пилота. Екипът на Бруно Фамен обещава и по-висок въртящ момент в ниските обороти.

Окачването също е ревизирано, но новата версия е била тествана по време на рали "Пътя на коприната" това лято върху 2008 DKR. Друг любопитен момент е, че традиционният партньор на Peugeot - Michelin, отстъпва място на BFGoodrich като официален доставчик на гуми.

Дебютът на новия модел ще бъде на рали "Мароко" през октомври. Както винаги Карлос Сайнц ще има възможността първи да се състезава с него, докато Сирил Депре ще използва стария 2008 DKR. За "Дакар" и двамата ще разчитат на подкрепата на дванайсеткратния победител Стефан Петерхансел и на дветкратния рали шампион Себастиен Льоб.

 

Коментари
comments powered by Disqus