Петима фотографи ще разкрият своята визия за смисъла на слогана на марката
Peugeot и YellowKorner, водещ издател и дистрибутор на художествени фотографии, са поставили задача на петима известни фотографи да интерпретират Allure усещането в собствената си творческа вселена, като всеки създаде серия от 15 изображения. Три от тези изображения ще включват модел от гамата на Peugeot, избран от автора. Снимките ще бъдат изложени от октомври в галериите YellowKorner и мрежата на Peugeot.
В Peugeot са убедени, че светът е по-добър с Allure. Това означава, че бъдещето трябва да се представя със стил, креативност и амбиция, като в центъра на всичко стои човекът.
„Allure е ключът към позиционирането на марката Peugeot, сега и в бъдеще“, твърдят от фирмата. „Концепцията е много повече от изключителен дизайн. Това е състояние на ума, отношението и поведението, което стига далеч отвъд видимото. Подвластен на тази амбиция, Peugeot иска да популяризира оптимистичната си визия и да бъде истински „активист на Allure“. За да увеличи допълнително подкрепата си в сферата на визуалните изкуства, Peugeot стартира серия от артистични сътрудничества с творци от ново поколение – Емерик Чачуа, основател на марката за облекла „3.PARADIS“ и визуалния артист Дж. Демски. Следвайки тази посока, Peugeot предложи на талантливи фотографи възможността да разкрият своята визия за Allure. За реализирането на тази идея Peugeot си партнира с YellowKorner, водещият издател и дистрибутор на художествени фотографии чрез мрежа от 130 галерии в 20 държави и онлайн галерията на yellowkorner.com.“
Петима фотографи, пет мисии за Allure
Тереза Фрейтас: “Finding Allure in colours” в Мароко
Лоран Байе: “Allure of the lion” в Кения
Мистър Фифу: “The pride of Allure” в предградията на Париж
Лоранс Лабори: “Feminine Allure” в Лансарот
Оливиеро Тоскани: “The landscape of Allure” в Тоскана
От октомври 2023 г. нататък работата на тези фотографи ще може да бъде видяна онлайн, както и на експозиции в присъствието на художниците в галериите на YellowKorner в Европа. Снимките ще бъдат изложени и в мрежата на Peugeot. Както при всички произведения, публикувани от YellowKorner, снимките от сътрудничеството с Peugeot ще бъде достъпни за закупуване от обществеността.
Проектът стартира на 20 април по време на Venice International – фестивал на фотографията, с филм представящ партньорството между Peugeot и YellowKorner, както и визията на петимата избрани фотографи.