Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пикапът Fiat Strada променя гамата от кабини

08.04.2020 18:24
Пикапът Fiat Strada променя гамата от кабини

Възможно е първото поколение на автомобила да продължи да бъде произвеждано

Второто поколение на пикапа Fiat Strada бе представено в Бразилия. По размер новият автомобил, предназначен за Южна Америка, не се различава много от предшественика си: дължината е увеличена само със 71 мм (до 4480). Но по отношение на задвижването и дизайна, той прави огромен скок напред. В крайна сметка предшественикът е на пазара от 1996 г. и с четири обновявания. А има вероятност известно време първото поколение на пикапа да бъде произвеждано успоредно с второто.

На външен вид Strada прилича на по-големия пикап Fiat Toro и ще бъде позициониран в моделната гама едно стъпало под него.

Товарното пространство за модификацията с две врати на новия пикап е 1354 л, а товароносимостта е 720 кг, за версията с четири врати - 844 литра и 650 кг.

Второто поколение на Stradaза за първи път в историята на модела ще се продава както с единична, така и с двойна петместна кабина. И това е основна иновация за целия компактен сегмент от пикапи, уверяват конструкторите на Strada. Предишният автомобил има единична и едо и половина кабина. По време на финалното обновяване на модела последният получи задна така наречена самоубийствена (отваряща си срещу движението) врата от страната на пътника (тоест пикапът е с три врати, без да се брои бортътна товарното отделение).

Първоначално Strada ще бъде оборудван с два бензинови двигателя: 1,4 Fire (88 к.с., 123 Нм) и 1,3 Firefly (110 к.с., 139 Нм). Вторият е по-модерен, а параметрите му са по-високи. И двата агрегата работят в комбинация с петстепенна механична трансмисия. Запознати твърдят, че през следващите години двигателната гама гамата на Strada ще бъде попълнена с версии с вариатор и с турбо мотори 1,0 и 1,3. Производителят обещава да зарадва купувачите с усъвършенствана TC + система за контрол на сцеплението и асистент за стартиране по наклон при всички версии на модела. А модификациите с дойна кабина ще получат LED светлини и четири въздушни възглавници. В оборудването присъства и преден диференциал с електронно заключване E-Locker.

Пикапът получава мултимедийна система Uconnect със седеминчов дисплей и е готова за партнььорство със смартфони благодарение на интерфейсите Apple CarPlay и Android Auto. Журналисти от Бразилия казват, че значителна част от вътрешното оборудване е заимствано от други модели на Fiat, присъстващи на местния пазар.

В допълнение към различните нива на оборудването, кабините и двигателите, новият пикап Strada ще се предлага в три версии: Freedom, Volcano и Endurance. Те се различават по оформлението на  броните и редица други дизайнерски елементи. Първоначално производството на новия пикап беше планирано за април тази година, но поради пандемията COVID-19 предприятията в Бразилия преустановиха работа, така че стартът на продажбите е преместен за  втората половина на 2020 г. Междувременно компанията предлага желаещите да направят предварителни поръчки.

Сред геометричните параметри е променен само пътният просвет  - 208 мм.

Очаква се първоначалната цена ще бъде около 70 000 реала, която е по-висока от предшественика (от 54 990 реала). Възможно е първото поколение с по-евтино оборудване да продължи да бъде произвеждано за известно време, за да представи бюджетна алтернатива на нови модел. Следвайки примера на предшественика, по-късно новият пикап може да бъде превърнат в модел Ram 700 за мексиканския пазар.

Коментари
comments powered by Disqus