Първите клиентски автомобили ще достигнат до собствениците си през следващото лято
Пикапът Ford F-150 е оборудван с опционален комплект Tremor още през 2013 г., но тогава беше спортен пакет с външен декор, спортни седалки и различна задна скоростна кутия с електронно контролирано заключване. Сега Tremor във Ford наричат офроуд пакет, който вече се предлага на почти всички пикапи на марката на американския пазар - Ranger, F-250 и F-350. Следващият в това семейство е Ford F-150 от 2021 г. Той има модифицирано шаси и усъвършенствани системи за подпомагане при офроуд.
Цената на пакета Tremor все още не е обявена, но според неофициална информация тя ще бъде около 4000 долара. Тази опция може да се комбинира само с модификацията Super Crew (двойна кабина), стандартно багажно отделение, V6 3,5 битурбо двигател (406 к.с., 691 Нм) и десетстепенна автоматична трансмисия.
F-150 Tremor се предлага стандартно с оранжеви шевове и кожена тапицерия на облегалките и панелите на вратите. Опциите обаче са 12-инчовият цифров инструментален клъстер и централният дисплей.
Пикапът Tremor е оборудван с Ford Trail Toolbox, който включва темпомат за офроуд, помощ при тесни завои чрез спиране на вътрешното задно колело и функция с един педал, когато автомобилът спира автоматично при освобождаване на газта. Ще има и режим на движение по скалите.
Външният вид на F-150 Tremor се разпознава по черната радиаторна решетка с оранжева ивица по средата. Куките за теглене, табелките и стикери с името на офроуд пакета отстрани на товарното отделение са боядисани със същата ярка цветова схема. Автомобилът получава доработено окачване с подобрени лостове, пружини и амортисьори, увеличен ход и увеличен просвет с 30 мм (до 277 мм). Предната и задната ос са оборудвани с блокировки на диференциала, а раздатъчната кутия е заимствана от версията F-150 Raptor. Джантите са за офроуд General Grabber с външен диаметър 33 инча. Първите клиентски автомобили ще достигнат до собствениците си през следващото лято.