Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пикапът Hyundai Santa Cruz става сериен през 2021

03.12.2019 12:35

Вместо думата пикап южнокорейците използват термина CUV (compact utility vehicle)

Американският офис на Hyundai официално обяви: Santa Cruz ще бъде наличен във фабриката HMMA в Монтгомъри, Алабама от 2021 г. Специално за него ще бъде необходимо разширяване на цеховете за щамповане, заваряване и монтаж, като ще бъдат инвестирани 410 млн. долара. Ще се появят двеста „директни“ работни места и около хиляда „косвени“ (от местни доставчици и логистични компании). Тъй като заводът HMMA произвежда Sonata, Elantra и Santa Fe, вероятно Santa Cruz ще бъде унифициран със Santa Fe (преди Tucson се смяташе за донор).

Концептът дебютира през януари 2015 г. на автомобилното изложение в Детройт с 2,0-литров турбо дизелов двигател  (193 к.с., 407 Нм и задвижване на четирите колела. Пълното име на демонстрационния автомобил е Santa Cruz Crossover Truck Concept. Оттогава корейците го наричат не пикап, а кросоувър.

Свикнали на истински лекотоварни автомобили, американците може да не приемат компактния пикап с носеща каросерия, така че Hyundai се опитва да придаде на Santa Cruz бляскав градски кросоувър. Ако номерът мине, подразделението KIA не трябва да си губи времето.

Вместо думата пикап, Hyundai използва термина CUV (compact utility vehicle), като пояснява, че Santa Cruz е „кросоувър, който създава напълно нов сегмент“. Така корейците изглежда ясно дават да се разбере, че не са готови да се конкурират с истинските пикапи на Ford, GM и Toyota, като вместо това прави традиционен SUV, но с товарна платформа. Концернът Volkswagen разсъждава по почти същия начин.

Коментари
comments powered by Disqus