Освен това на клиентите ще бъде предложена безпрецедентна модификация PRO-4X
През декември 2020 г. в Тайланд стартират продажбите на обновения пикап Nissan Navara за азиатския пазар. Автомобилът разполага с изцяло LED оптика с различно местоположение на навигационните светлини, преработена радиаторна решетка различна клапа и брони (вече със задна подложка за крака), както и нови джанти. Освен това на клиентите ще бъде предложена безпрецедентна модификация PRO-4X, която се отличава с оранжеви елементи в предната броня, черни елементи по каросерията, същия цвят като оригиналните 17-инчови алуминиеви джанти с гуми All-Terrain и стоманен модул над товарната зона. Увеличена е височината на бортовете - с 35 мм (до 520 мм).
В допълнение към обичайния пикап на Nissan Navara, на купувачите ще бъде предложена брутална аскетична версия с халогенни светлини и мигачи и, предна предна броня и защита от стоманена тръба за радиаторната решетка и оптика, както и шнорхел и багажник на покрива.
Цените и по-подробната информация ще бъдат разсекретени по-близо до началото на продажбите. Сега на тайландския пазар Navara с двойна кабина струва от 693 000 бата. Задвижването, както преди, е задно или двойно задвижване.
Navara получава нов волан, модифицирано табло със седеминчов дисплей и подобрен мултимедиен комплекс, познат от европейския си колега, с осеминчов сензорен екран и поддръжка на протоколите Apple CarPlay и Android Auto. Освен това японците са подобрили звукоизолацията на кабината (предните прозорци вече са двойни) и профила на облегалката на задната седалка.
Азиатската Navara смени предишния 2.5 турбо дизел с по-модерен турбо агрегат 2.3 от европейската версия, който развива от 163 до 190 к.с. (съответно от 425 до 450 Нм) и работи в тандем с шестстепенна механична или седемстепенна автоматична трансмисия. Пикапът за пазарите в Югоизточна Азия, Австралия и Южна Америка е укрепил задното окачване, увеличил е товароносимостта до 1200 кг, а също така е инсталирал нова кормилна рейка, с която автомобилът трябва да стане по-маневрен и отзивчив и по-малко вибрации на волана. Те не са забравили и за оборудването, чийто списък включва системи за автоматично спиране и кръгово наблюдение със специален офроуд режим.