Автомомбилът ще се задвижва от осемцилиндров турбо двигател 6,2 Hellcat
Дилърите на Ram получиха информация за продажбите на новия модели Ram 1500 Rebel TRX, чието производството ще започне през септември-октомври тази година. Почти няма официални данни за автомобила. Но има много течове. Пикапът ще се задвижва от осемцилиндров турбо двигател 6,2 Hellcat, известен с редица модели на концерна FCA, по-специално Challenger и Changer.
Мощността на пикапа TRX не е известна. По неофициални данни тя няма да е по-малка, отколкото на кросоувъра Jeep Grand Cherokee Trackhawk, а той има 717 к.с. и 875 Нм. Агрегатът ще бъде допълнен с осемстепенна автоматична трансмисия и задвижване на четирите колела. Вътрешни снимки показват наличието на режими 4WD Auto / High / Low. В този списък източниците добавят блокируеми диференциали ARB Air Locker на двете оси, усилени пирачки и амортисьори Bilstein.
Изпълнението TRX отвън трябва да наподобява модификацията Ram Rebel, показана тук, но тя ще бъде още по-агресивна, с модифицирана броня, увеличен просвет и разширена следа.
На мотора Hellcat индиректно обозначават червената зона на тахометъра, като започва от 5700 об/мин. Друг намек относно бъдещия модел е менюто до скоростомера, където има елемент за настройка на амортисьори. Drag Timer се вижда на информационния екран, който има раздели за измерване на времето на четвърт миля, мили, 1000 фута и други разстояния.
Rebel TRX (на снимката) ще получи 35-инчови офроуд гуми. Премиерата му може да се състои през юни 2020 г. Но съмишленикът Rebel TR, подобен по дизайн, който трябваше да използва нов осемцилиндров атмосферен двигател 7,0 Banshee (520 сили и 710 Нм, не оцеля в търсене на икономия на разходи. Работата по Banshee беше замразена миналата година.
Съдейки по прототипа, автомобилът ще има управление за стартиране и оригинален селектор за режимите на движение на TRX. Като цяло тук ще има повече настройки, отколкото в обикновените Ram автомобили, и това е полезно качество за борба с основния конкурент - Ford F-150 Raptor. Той обаче е по-слаб (V6 3,5 Ecoboost двигател, 456 к.с., 691 Нм). Но по-важното е, че Raptor е много подходящ за шофиране с висока скорост на пресечен терен . А аудиторията на моделите е сходна. В допълнение, все още трябва да видим какво ще стане с Raptor, когато базовият F-150 ще смени поколението. Освен това Chevrolet Silverado 1500 ZRX по-късно ще се присъедини към групата от мощни пикапи, като различни източници обещават турбо двигател 6,2.