Pininfarina използва женевския автосалон, за да покаже студията Cambiano. В случая обаче не става дума единствено за дизайнерско упражнение, а за съвсем реален автомобил с електрическо задвижване.
Cambiano използва твърде нестандартна каросерия, защото комбинира отделни характеристики на класическия седан и купе в конфигурация с три врати, подобна на тази при Hyundai Veloster. Профилът на италианския прототип обаче е значително по-динамичен и наподобява линията на модерните напоследък купета с четири врати като Mercedes CLS и Audi A7 Sportback.
Четири електродвигателя, производство на италианския специалист Magneti Marelli, задвижват Cambiano. Всеки един от тях разполага с постоянна мощност от 60 кВт, но пиковата достига до 150, което означава, че на теория комбинираната мощност на прототипа e 600 кВт, а въртящият момент – 640 Нм.
С тяхна помощ тежащият 1700 кг Cambiano ускорява от място до 100 км/ч за 4,2 секунди и постига максимална скорост от 275 км/ч. Когато ресурсът на литиево-йонната батерия, чиито производител е FAAM, бъде изчерпан, на помощ идва двигателят на Bladon Jets.
Той се различава доста съществено от класическите ДВГ, защото представлява микротурбина, която в случая работи с дизел, но може да бъде пригодена за алтернативни горива. Ползата при нея е, че тежи само 40 кг, отделя по-малко вредни емисии, ограничава до минимум вибрациите и шума, а същевременно генерира повече от достатъчните за случая 50 кВт.
Благодарение на нестандартната конфигурация на силовия тракт Cambiano може да измине над 200 км изцяло на електрическо и 800 при комбинирано задвижване, което е „повече от пробега на всеки един луксозен спортен автомобил с конвенционално задвижване“.
Cambiano маркира два юбилея за италианското дизайнерско студио – 30-годишнината на стилистичния център и десетата годишнина на инженерния център на Pininfarina.