Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pininfarina търси финансова инжекция

11.03.2008 18:03
Pininfarina търси финансова инжекция

Една от най-известните компании в областта на автомобилния дизайн - Pininfarina съобщи за увеличение на стойността на капитала, по-голяма от настоящата пазарна капитализация на фирмата. Това се случва след една опустошителна 2007, през която италианците се бориха за своето оцеляване.

Pininfarina, която е базирана извън Торино и се занимава най-вече с дизайна на спортни автомобили , отчита чиста загуба от 15 милиона евро през 2007 г., след 22 милиона евро през 2006 г.

Сега италианската компания е в процес на търсене на 100 милиона свеж капитал.Семейство Pininfarina притежава 55% от акциите, а френският финансист Венсан Болоре, с когото компанията си сътрудничи във връзка с електрическите автомобили, също би могъл да закупи акции.

От компанията обаче опровергаха появилата се във вестниците информация за евентуалното придобиване на капитали от страна на г-н Болоре и я характеризираха като „лишена от реална основа”.

Новините от последните дни оказват своя ефект и върху акциите. В началото на седмицата те струваха 9,90 евро всяка или с почти 60% по-ниски, отколкото преди шест месеца. Пазарната капитализация в понеделник бе точно 92 милиона евро. 

Компанията работи с инвестиционната банка Ротшилд и с консултанта Ролан Берже. Една от основните области  на бизнес дейност на компанията е производството на автомобили на договорна основа с големите автомобилни компании като Volvo, Mitsubishi и Fiat. Според анализаторите поради големия обем на работатата, компанията е принудена да води постоянни битки по отношение на качество и цени. Някои от моделите като Alfa Romeo Brera и Mitsubishi Colt CZC се продават зле. Една от причините за това е закъснението в изземването обратно на некачествената продукция и някои други проблеми, които водят до невъзможността спортните автомобили да са готови за летните доставки.

От компанията оповестиха, че ще преструктурират радикално производството си, като  ще наблегнат върху „по- избирателен подход” по отношение на договорите с автомобилните компании.

Хора, близки до компанията твърдят, че качеството значително се е подобрило в последно време. Банките, поддържащи  компанията поискаха увеличение на капитала в замяна на преструктуриране на дълга.
Коментари
comments powered by Disqus