Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pirelli се отказа от най-твърдите гуми за Гран при на Унгария

12.07.2013 10:25

Pirelli ще предостави на отборите за Гран при на Унгария по-меки от първоначално предвидените гуми, след като в Германия новата конструкция демонстрира отлична надеждност.

След фиаското във Великобритания Pirelli реши да не поема излишни рискове и номинира медиум и твърдите гуми за предстоящата Гран при на Унгария, което бе изненада на фона на липсата на бързи завои в Унгария. След като в Германия обаче проблеми нямаше и след предстоящата промяна в конструкцията на сликовете, която ще бъде заимствана от миналогодишната, Pirelli обяви, че за следващото състезание отборите ще получат медиум и софт гумите.

"Мисля, че ще виждате често тази комбинация", коментира спортният директор на италианците Пол Хембри. "Смятам, че е напълно правилно в Унгария да използваме меките и средните по твърдост гуми. С двата най-меки комплекта всички трябваше да спират по четири пъти, част от тимовете да имат сериозни затруднения. В Германия се получи добре, надявам се да видим нещо подобно в Унгария."

За тежките за гумите състезания като Гран при на Белгия, на Италия и на Япония Pirelli ще заложи отново на двата най-твърди комплекта.

"Когато пиститте са такива, че натоварват много гумите, ще използваме медиум и хард. По принцип "Монца", "Сузука" и "Спа" не ни оставят други възможности. При подготвянето на гумите бяхме толкова агресивни, че автомобилите са значително по-бързи. В Германия, например, разликата беше между 1,5 и 2 секунди спрямо преди две години, а тогава се използваха обдуханите дифузори", завършва Хембри.

Състезателният уикенд в Унгария започва на 26 юли. Следващата седмица обаче стартират тестовете на "Силвърстоун".

Коментари
comments powered by Disqus