Архитектурата е проектирана за система за задвижване на всички колела с четири двигателя
Karma Automotive приключи разработването на следващия тип платформа, наречена High-Performance E-Flex, предназначена за електрически суперавтомобили. Архитектурата е проектирана за система за задвижване на всички колела с четири двигателя, монтирани по двойки отпред и отзад. Сумарната мощност може да достигне 1115 к.с., а въртящият момент - 14 000 Нм. Тази мощност трябва да е достатъчна, така че автомобилът да ускори до 96 мили в час (96,5 км / ч) за по-малко от 1,9 сек.
Намек за предстоящия супермодел е представеният преди година концептът Karma SC1 Vision - електрически роудстър с повдигащи се врати, вдъхновени от Racer H-1 H-1 на Ховард Хюз (1935). Автомобилът с две врати е изграден върху платформата Revero, което означава, че E-Flex е подходяща за нея.
Върху платформата може да бъде поставена батерия, чийто капацитет ще бъде достатъчен за автономен пробег от 400 мили (644 км). „Нашата платформа E-Flex е за високоефективни електрически автомобили като концепта Karma SC2“, заяви техническият директор Кевин Джанг.
Серийният Karma SC2 трябва да се появи през 2021 г. Демонстрационният автомобил се похвали с батерия от 120 кВтч и 563 км автономен пробег.
Любопитното е, че по време на демонстрацията на концептите SC1 и SC2 платформата беше определена като Project e-Klipse. Името E-Flex е по-успешно, защото показва гъвкавостта на кнострукцията . Karma иска да продава платформата на други производители, затова са планирани 22 варианта. Компанията разказва за някои от тях по примера на електрическия автомобил Revero GTE, фургона E-Flex Van и изглежда няма намерение да да спира.