Увеличен капацитет на батерията с високо напрежение в хибридите Porsche plug-in
Porsche увеличи електрическата гама на всички свои хибридни модели Cayenne. Брутният капацитет на високоволтовата батерия вече е 17,9 кВтч, а не 14,1 кВтч, което представлява увеличение на електрическия обхват до 30%. Измерен в съответствие с цикъла WLTP EAER City, Cayenne E-Hybrid вече може да измине до 48 километра с нулеви локални емисии (NEDC: до 56 километра), докато Turbo S E-Hybrid покрива до 42 километра (NEDC: до 53 километра). Следователно всички модели на Cayenne E-Hybrid отговарят на настоящия критерий за пробег , който дава право на собствениците на регистрационен номер „E“ и намален данък върху фирмените автомобили в Германия.
Чисто електрическият задвижващ механизъм във всички хибридни модели Cayenne, включително още по-спортната версия на купето, включва електрически мотор, интегриран в осемстепенната автоматична скоростна кутия Tiptronic S. Този двигател осигурява мощност от 100 кВт (136 к.с.) и 400 Нм, генерирайки чисто електрическа максимална скорост от 135 км/ч. Всяко увеличено потребление на мощност от водача или преминаването към режими на шофиране Sport или Sport Plus активира двигателя с вътрешно горене във всеки модел. В Cayenne E-Hybrid това е трилитров V6 турбо двигател с мощност 250 кВт (340 к.с.), което допринася за ефективността на системата от 340 кВт (462 к.с.). Моделите Cayenne Turbo S E-Hybrid се отличават с четирилитров V8 битурбо двигател с мощност 404 kW (550 к.с.), което означава, че хибридната система като цяло има мощност от 500 кВт (680 к.с.).
Оптимизирани режими на шофиране за по-голяма ефективност
Режимите на шофиране на стандартния пакет Sport Chrono са оптимизирани, за да подобрят допълнително ефективността и ефективността . Режимът E-Charge, при който двигателят с вътрешно горене зарежда батерията чрез преместване на точката на натоварване по време на пътуване, сега се свързва с коригирана стратегия за зареждане: Целевото състояние на зареждане на батерията е намалено от 100 на 80%. Подобно на батерията на смартфона, батерията се зарежда много по-бавно и неефективно, когато състоянието на зареждане на батерията достигне приблизително 80% или повече. Тази стратегия също така осигурява начин за осигуряване на пълна мощност за възстановяване по всяко време. Следователно режимът E-Charge е дори по-ефективен от преди. В режимите Sport и Sport Plus, ориентирани към изпълнението, батерията винаги се зарежда до минимално ниво, за да осигури достатъчно възможности за усилване за спортен стил на шофиране, а сега се зарежда още по-ефективно при по-висока, постоянна мощност на зареждане - средно от 12 kW на Cayenne Turbo S E-Hybrid в режим Sport Plus например.
Интелигентно зареждане с Porsche Mobile Charger Connect
Повечето шофьори зареждат автомобилите си у дома, така че конвенционален битов или индустриален електрически контакт е достатъчен за зареждане на всички хибридни модели на Porsche. В зависимост от модела на автомобила , мощността на зареждане до 7,2 кВт може да бъде постигната с Porsche Mobile Charger Connect. Използвайки кабел за зареждане в режим 3, възможно е също така да се зарежда на обществени места за зареждане. Mobile Charger Connect предлага няколко интелигентни функции за зареждане: Таймерът гарантира, че автомобилът е готов до конкретното време, което водачът планира да потегли. В допълнение към предварително дефинираното зареждане, може да изберете конкретни опции за климатизация. Профилите за зареждане допълнително оптимизират процеса на зареждане според изискванията - например, водачите могат да посочат предпочитано време за зареждане на определено място, за да планират процеса на зареждане за една нощ, когато са налични по-евтини тарифи.
Обхватът на функционалността се разширява още повече заедно с опционалния Home Energy Manager: Тази система разглежда общото потребление на енергия в дома на водача, за да определи максималната мощност на зареждане, която може да се генерира без претоварване на домашната връзка. Ако домът има слънчева енергийна система, опционалният Home Energy Manager може да използва това като основен източник на енергия за зареждане на автомобила. Всички функции могат да се управляват чрез приложението Porsche Connect, както е необходимо.
Моделите Cayenne E-Hybrid за новата моделна година са налични за поръчка сега. В Германия цената на Cayenne E-Hybrid започва от 90 447 евро. Версията Coupé се отличава с разширен набор от стандартно оборудване и се предлага от 95 087 евро. Цената на Cayenne Turbo S E-Hybrid започва от 170 023 евро, а на купето от 174 083 евро - включително данък върху добавената стойност и специфично оборудване за всяка държава.
Разход на гориво / емисии)
Cayenne E-Hybrid: Разход на гориво комбиниран 2,5 - 2,4 л / 100 км; Емисии на CO2 58 - 56 г/км; консумация на електроенергия (комбинирана) 22,0 - 21,6 кВтч/ 100 км )
Cayenne E-Hybrid Coupé: Разход на гориво комбиниран 2.6 - 2.5 л / 100 км; Емисии на CO2 60 - 58 g / km; консумация на електроенергия (комбинирано) 22,4 - 22,0 kWh / 100 km 2)
Cayenne Turbo S E-Hybrid: Разход на гориво комбиниран 3,3 - 3,2 л / 100 км; Емисии на CO2 75 - 72 g / km; електричество