С разработването на откритата версия на колата се ангажира тунинг студиото Lightweight
BMW M2 с две врати е създаден като чистокръвен спортен автомобил, а собственикът му няма да пропусне възможността да го пробва на състезателна писта. Известно е, че този автомобил се продава само със закрита каросерия и не се казва нищо за производството на кабриолета в Мюнхен. А с разработването на откритата версия на колата се ангажира тунинг студиото Lightweight, базирано в немския град Фрайсбах. В момента LW M2 Convertible съществува само в един екземпляр, а неговите автори казват, че искат да покажат на какво са способни. Между другото, свършена е много работа – немците са превърнали стандартния кабриолет от Серия 2 F23 в M2.
Превръщането на кабриолета от Серия 2 в BMW M2 е изисквало сериозна работа, което неизбежно води и до висока цена за крайния автомобил. В този случай тя е 75 хил. евро. Базовата М2 в Германия струва 60 000, а BMW M240i Cabrio се продава за 54 000 евро.
Вместо стандартната изпускателна система от титан са монтирани карбонови тръби и пренастроен звук, идващ от тях. С гуми Michelin Pilot Sport 4 кабриолетът развива 300 км/ч.
Почти всички външни детайли са взети от фабричното купе BMW M2. Това са броните и радиаторната решетка, и уширените калници с праговете и страничните огледала. Истина е, че релефният карбонов преден капак в стила на BMW M4 GTS и спойлерът на капака на багажника в кабриолета са оригинални. Освен това в LW M2 Convertible от въглеродни влакна са направени предният сплитер, корпусите на страничните огледала и дифузорът. Отличават се и кованите джанти. На предната ос се намират гуми с размери 265/30 R20, а отзад - 305/25 R21. За обичайното BMW M2 алуминиевите джанти са обути с гуми с размери 245/35 R19 отпред и 265/35 R19 отзад.
Интериорът на открития автомобил се отличава с купето BMW M2 с кормило с комбинирана тапицерия, допълнителен дисплей на мястото на единия дефлектор на климатика, накладки на праговете и гланцови елементи от въглеродни влакна. Тапицерията на базовите седалки е изработена от кожа Nappa.
Но това е само върхът на айсберга. На своя автомобил тунерите са монтирали двигател N55 от М2. Освен това са го доработили, след което мощността е нараснала от 370 к.с. и 465 Нм до 428 к.с. и 600 Нм съответно. Моторът работи в тандем със седемстепенна преселективна скоростна кутия. Същата съдба са сполетели предната и задната ос, задният диференциал с ограничено приплъзване и спирачките като M4 GTS. Стандартното окачване е сменено с комплект Bilstein Clubsport с отделно регулиране на нивото на компресията и ускоряването.