BMW ще предложи второ поколение на X6 в края на 2014 година. В момента се провеждат пътни тестове на SUV Coupe на пистата Нюрбургринг.
Известно е, че BMW X6 е на пазара от 2008 г. Въпреки че първоначално на модела се гледаше доста скептично, той се увенча с успех.
Толкова успешен, че другите конкуренти като Mercedes и Audi скоро ще последват примера с подобни модели.
BMW X6 e предпазливо преработен
BMW ще преработи много внимателно моделът с работното наименование F16. Подобна практика баварците вече приложиха при текущата версия на BMW X5. Предницата на BMW X6 ще бъде по-скосена, с акцентирана триизмерна радиаторна решетка, обрамчена от фарове в ново оформление, с променени линии на светлините. Фаровете за мъгла са интегрирани в ревизираната броня. Капакът на двигателя е с ясно изразени контури, елементите като хриле зад предните калници осигуряват охлаждането на двигателя и напомнят за дизайна на X5.
Дизайнерите на BMW са пипнали и задната част. Престилката е ревизирана. Задните светлини са по-широки и в ново оформление.
При задвижването новото BMW X6 до голяма степен е запазило двигателите от X5. Така X6 50i идва със своя 4.4 -литров V8 с 450 к.с. и 35i с трилитровия турбо двигател, генериращ 306 к.с.
Що се отнася до дизеловите мотори, BMW X6 30d също е оборудван с трилитров с 258 к.с. В 40d тупти сърцето на три-литров шестцилиндров двигател с 313 к.с. BMW X6 M50d разполага с топ дизелов мотор с троен турбокомпресор и мощност от 381 к.с. Предвижда се и М версия на новото BMW X6, която ще има невероятните 600 к.с. .
Двигателите са куплирани посредством осемстепенна автоматична трансмисия, като превключвателят на режима при шофиране е включен в стандартното оборудване, адаптивното шаси и активното управление вероятно ще се предлагат срещу доплащане.