Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Подготвят второ поколение на пикапа Fiat Strada

12.02.2020 09:42

Най-добрата сцена за дебюта на новия лекотоварен автомобил e автосалонът в Сао Пауло

Моделът Fiat Strada е в производство в Бразилия от 1996 г. и изглежда няма намерение да напусне пазара. Но производителят реши да  пенсионира ветерана, който оцеля четири обновявания през първото поколение. Второто поколение на пикапа, който видяхме на шпионски снимки, няма да има почти нищо общо със старата Strada, тъй като ще стъпи върху нова платформа и ще получи компоненти от хечбек моделите Argo и Mobi, както и стария компактен миниван Fiorino. По-големият брат на име Fiat Toro също ще даде нещо.

Най-добрата сцена за дебюта на "втората" Strada e автосалонът в Сао Пауло. Най-голямото автомобилно изложение Бразилия ще отвори врати за пресата на 6 ноември, а на 8 ноември за публиката.

Toro има 4915 мм дължина и 2990 мм междуосие. Двигателната гама включва дизелови агрегати 1,8 (135–139 к.с.) и 2,4 (174–186 к.с.), както и 2,0 турбодизел, (170 к.с.), работещи в комбинация с механична и автоматична трансмисия. Задвижването на четирите колела е част от оборудването само на дизеловия Toro, останалите имат предно продаване.

"Първата” Strada кара последните си дни във версия Adventure (на снимката) и като клонинг на марката Ram. Дължина, широчина, височина - 4409 × 1664 × 1564 мм, междуосие - 2718. Старата госпожа разчита на бензинови двигатели 1,4 (85 к.с.) и 1.8 (114 к.с.), дизел 1.3 (87 к.с.), петстепенна механична предавателна кутия и само задвижване на предните колела.

За новата двигателна гама има много слухове, но повечето от тях обещават на Strada досегашни агрегати. Интересното е, че Fiat Strada все още е бестселър в търговския сегмент на лекотоварните  автомобили. В Бразилия са продадени 76 233 бройки, докато Toro намери 65 566 купувачи. Пикапът се счита за достъпен, но не и  евтин: цените варират от 54 990 до 83 690 реала (11 700 – 18 000 евро).

Коментари
comments powered by Disqus