Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Подразделението BMW M разработва напълно нов модел

13.09.2019 14:20

Автомобилът няма да бъде нито хиперавтомобил, нито истински наследник на BMW M1

Производителят със самолетното витло отпред ще разработва нов, безпрецедентен спортен модел, потенциално задвижван от хибридна система  или чисто електрически.

Маркус Флаш, щеф на подразделението "M" на BMW сподели пред журналисти, че баварският производител има конкретни планове да осъществи подобен проект.

„Моят екип обича да работи върху M модели, които са извън нормалното“, коментира Маркус Флаш. „И това не би било първо; вече проектирахме M1 преди няколко години. "

Новият автомобил, който не би бил нито хиперавтомобил, нито истински наследник на BMW M1, би могъл да бъде оборудван с електрическо задвижване. Особено след като подразделението BMW M и електрифицираните модели на BMW (гамата "i") са в постоянен контакт.

"Рано е да се говори за задвижване", казва КлаусФлаш. „Работим върху електрифицирано задвижване, както и 100% електрически модели, но ще изберем тези опции само ако те носят реална добавена стойност по отношение на динамиката и ефективността“.

И тъй като Маркус Флаш Flasch не навлезе в подробности, можем само да предположим, че концептуалният BMW Vision M Next, представен от немския производител през юни, и чийто външен дизайн е вдъхновен от моделите BMW Turbo, BMW M1 и BMW i8, предлага поглед върху това, което може да бъде бъдещият модел.

Коментари
comments powered by Disqus