Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pogea Racing Fiat 500 Abarth: Куршум от ада с 331 к.с.

08.04.2015 11:52

Цената е всичко друго, но не и малка: за автомобила ще трябва да броите най-малко 43 500 евро

Свещена цев на оръдие, какво е станало с този Fiat 500 Abarth? Тунерът Pogea Racing е направил от малкия автомобил сериозен конкурент на BMW M135i и Audi S3. И това не е свързано само с мощността.
Шофьорите на всички модели Audi S-, BMW M- и Mercedes AMG трябва да внимават, ако съзрат в огледалото за обратно виждане разярен син Fiat 500 Abarth, а скоростта на автомобила е ограничена до 250 км/час, незабавно да се изнесат от лявата лента.

Pogea Racing Fiat 500 Abarth с безумна актуализация на мощността

Fiat 500 Abarth 595 със 180 к.с., което е напълно достатъчно за толкова малък автомобил. Представете си VW Up с двигател Polo GTI - лудост, нали? Едуард Поджа намира 180 к.с. за серията Abarth 500 за недостатъчни и между другото почти ги е удвоил.

331 к.с. и 441максимален въртящ момент, това са характеристиките в информационния лист на синия куршум. И всичко това в компактната, малко смешна одежда на Fiat 500. За тази експлозия от мощност не е достатъчно само устройството за допълнително управление. Pogea Racing има монтиран нов, по-голям интеркулър, допълнителна помпа за гориво, ковани бутала, променени мотовилки и още един турбокомпресор на отработените газове. Освен това тунерът от Фридрихсхафен е модифицирал главите на цилиндрите, разпределителния вал, както и главата на цилиндрите на всмукателните и изпускателни колектори.

По бърз от BMW M3, и по-лек от Fiat 500

Тези спектърни промени водят до много по-добра динамика. Времето за стандартния спринт до 100 км/ч възлиза на 5,1 секунди. Както вече бе споменато, малкият Abarth на Pogea Racing с 262 км/ч вдига на дълги и прави отсечки точно 12 км повече, отколкото едно електронно ограничено BMW M3.

За да се гарантира устойчивостта на задвижващия блок, Pogea-Abarth има подсилена скоростна кутия и спортен съединител с подсилено притискане. Изпускателната система от неръждаема стомана, с контрол на клапаните и централно разположени двойни накрайници на ауспусите изпуска парата на лудия четири цилиндров.

В сравнение с базовата версия теглото е намалено със 71килограма по информация на Pogea Racing. Как са го направили? С характерните особености на спортните автомобили: Задната седалка е изхвърлена и тунерът е използвал основно въглеродни влакна.

Pogea Racing Abarth 500 с регулируемо окачване

Всички съставни части на каросерията на Abarth са изработени от леки и високоякостни материали от въглеродни нишки. Сплитерът на предната престилка, Airscoops - въздухозаборникът NACA върху предния капак също са изработени от карбон и то не само за украшение. Те се грижат малкият агрегат под капака да не прегрее. Дифузьорът в задната престилка предава спортната визия.

Компонентите на окачването също са съобразени с мощността, те са от KW специалистите. Като цяло, каросерията може да се смъкне с 45 мм в зависимост от вашия вкус. Освен това шасито е настроено спрямо компресията и тягата.

С щипка Koenigsegg

Спирачната система е с 6-бутални спирачни апарати с 313 мм дискове, като за по-доброто извеждане на топлината, спирачните дискове на предната ос са перфорирани. Спирачките на задната ос са от версията Essesse. Пред спирачките се въртят 17-цолови джанти от OZ, а гумите с размери 205/40/17 изглеждат доста тесни.

Цената е всичко друго, но не и малка: За целия автомобил ще трябва да броите най-малко 43 500 евро. A цените на BMW M135i започват от 41 900 евро, като то не е толкова лудо, като малкият син Fiat. Синия цвят е заимстван от шведския производител на супер спортни автомобили Koenigsegg.

Коментари
comments powered by Disqus