За да придаде на купето още повече динамика, тунерът залага на елементи от карбон
Тунерът Pogea Racing се втурна в последния си проект - едно Ferrari 488 GTB. Теглото, аеродинамиката и задвижването на 488 от FPlus Corsa са оптимизирани. Мощният състезател с 820 к.с. ще празнува премиерата си на Top Marks в Монако.
С FPlus Corsa, на базата на 488 GTB, тунерът от Фридрихсхафен на Бодензее за пръв път се захваща с марката Ferrari. За да придаде на италианското купе още повече динамика, Pogea залага на корпусни елементи от карбон. Предната престилка, задната престилка, активният дифузор, страничните прагове и задното крило бяха новоконфигурирани. Също така различните въздухозаборници и корпусите на огледалата са от карбон.
Като цяло, новите компоненти не допринасят само за новата визия, но и намаляват общото тегло на двуместния автомобил с 48 килограма. Що се отнася до мощността, настройките са други. Комбинацията от нова система за управление на двигателя, модифицирани въздухозаборници и изпускателна система с управление на клапаните от неръждаема стомана позволяват на 3.9-литровия V8 битурбо да генерира до 820 к.с. и 900 Нм.
Vmax е лимитиран на 345 км/ч
Увеличаването на мощността намалява времето на спринта от 0 до 100 км/ч от 3,0 до 2,8 секунди. Максималната скорост се увеличава. Ако стандартно са 330 км/ч, Pogea лимитира FPlus Corsa до 345 км/ч. Гумите на италианеца са специално адаптирани към новите стойности на динамиката на шофиране. Арките на колелата са приютили 21-цолови ковани джанти, на които широчината отпред възлиза на 9 цола, а отзад на 11, те са обути в гуми валяци 245/30 Michelin отпред и 325/25 отзад. По-късите пружини дават възможност за нови визуални ефекти.
По желание интериорът на Ferrari 488 GTB може да бъде допълнително рафиниран с кожа и карбон според изискванията на клиента.
Като цяло, Pogea възнамерява да произведе само 20 екземпляра от FPlus Corsa. 4 от тях са резервирани за европейския пазар, 8 за Северна Америка и 8 за пазарите в Азия. Цените все още не са обявени.