Пътният вариант на модела с две врати е адресиран главно към за клиенти-състезатели
Преди старта на маратона "24-те часа на Льо Ман", край пистата Сарт италианците представиха последния екземпляр от програмата Tailor Made, т.е. изключителни, изработени по поръчка автомобили. Това е суперавтомобилът Ferrari 488 Pista в новата спецификация Piloti Ferrari. Пътният вариант на модела с две врати е адресиран главно към за клиенти-състезатели, които участват с автомобили Ferrari - за клиенти, които са част от програмата за моторните спортове на компанията.
Разширяващите се в краищата ленти с цветовете на италианския флаг на купето Piloti Ferrari повтарят рисунъка на състезателното купе 488 GTE на отбора AF Corse в шампионата FIA WEC.
Наред с другите неща, новата версия се отличава с матово-черен карбонов преден въздозаборник S-Duct и заден "плаващ" спойлер от естествен карбон. Основните цветове на каросерията, които се предлагат, са четири: Rosso Corsa, Blu Tour De France, Nero Daytona и Argento Nürburgring.
Номер 51 на първия екземпляр на специалната серия съвпада с номера на автомобила, с който Алесандро Пиер Гуиди и Джеймс Каладо от италианската «конюшна» AF Corse спечелиха последния шампионат WEC индивидуално (GT World Endurance) и отборно (в GT и LMGTE Pro). От там идват и буквите WEC и Pro на предницата на 488 и лавровия венец с надпис «FIA GT manufacturers world endurance champion Ferrari 2017». Въпреки това по желание на клиента състезателният номер на автомобила може да е различен.
В салона – седалките са тапицирани с перфорирана Alcantara с флага на Италия. Същите цветни ленти са поставени на лостчетата за превключване на предавките и стелките от специален материал. Каросерията от карбон е матова. На волана фигурира и състезателният номер, така също и на вратата. На праговете впечатляват логотипи от карбон "Tailor Made". И за финал - табела с поредния номер на автомобила от специалната серия.
Технически, Piloti Ferrari не се различава от "стандартния " 488 Pista. В него функционира най-мощният в историята на марката V8 битурбо двигател (3,9 литра, 720 к.с., 770 Нм), който наскоро спечели титлата "Световен двигател на годината 2018". Той позволява на купето да достигне първите 200 км/ч за 7,6 сек. Трябва да добавим, че състезателната премяна от далечното или не чак толкова далечното минало компания Ferrari многократно използва в специалните издания на пътните модели. Достатъчно е да припомним феноменалните 350 юбилейни суперавтомобила, направени в Маранело в чест на историческия период 1947-2014.