Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Показаха новия 1,3-литров бензинов двигател

12.12.2017 11:12

Първо стартира в Renault Scénic, след което ще следва A-класата на Mercedes

Френският автомобилен гигант Renault вече представи нова фамилия двигатели, разработена съвместно с Daimler. Четирицилиндровите турбо бензинови двигатели стъпват с 1,3- литров работен обем при различни нива на мощност.

В основната конфигурация четирицилиндровият агрегат с работен обем 1330 куб. см с променливо време и 250 бара директно впръскване, според спецификациите на Renault, генерира 115 к.с. като TCe 115 и осигурява максимален въртящ момент от 220 Нм. Следващото ниво на мощност в TCe 140 е 140 к.с. и осигурява максимален въртящ момент от 240 Нм. Максималната мощност на малкия четирицилиндров в TCe 160 достига до 160 к.с. и 260 Нм въртящ момент (EDC: 270 Нм). Докато базовият двигател на Renault може да се комбинира само с ръчна шестстепенна скоростна кутия, двата по-мощни варианта могат да бъдат куплирани със седемстепенна EDC трансмисия с двоен съединител. Новите двигатели ще се произвеждат в завода на Renault във Валядолид, Испания.

Старт в Renault Scénic, след което ще следва A-класата на Mercedes

Новите двигатели вече туптят в моделите на Renault  -Scénic и Grand Scénic. Пазарния старт ще бъде след средата на януари. През цялата 2018 година новите модели двигатели ще бъдат предлагани и в други модели на Renault.


От страна на Daimler, няма информация за новите двигатели. Очевидно е обаче, че 1,3-литровият турбо бензинов двигател ще намери приложение в предстоящите компактни модели на Mercedes, като се започне с новата A-класа в началото на 2018 г.

Коментари
comments powered by Disqus