Сумарната мощност на четирите електромотора засега е обявена за 1914 к.с. и 2300 Нм
Rimac Automobili продължава да разкрива нова информация, докато напредва разработването на хиперавтомобила Rimac C_Two. По-рано техническият директор Даниеле Гиячи и инженер Густаво Андраде показаха първия рунд от краш тестове, включително виртуални тестове. Сега се появяват снимки на предсерийния автомобил по време на пътни тестове. Дебютът е определен за пролетния салон в Женева. Наследникът на електрическия автомобил Rimac Concept_One ще достигне при клиентите до края на 2020 г.
Концептът C_Two бе показан още през март 2018 г. Хърватите планират да произведат 150 автомобила. Много смело. За сравнение, тиражът на първия модел Rimac Concept_One все още не е надхвърлил осем бройки.
От пролетта на пътни изпитания участват 17 прототипа. На някои се доработват настройките на силовия двигател и шасито, при други оптимизират аеродинамиката и работата на асистентите на управлението.
Съдейки по снимките и видеото, серийният C_Two ще запази повдигащите се врати като на концепта и елегантните странични огледала на дълги стойки, но ще придобие различна форма на антикрилото. Все още няма технически новини. Сумарната мощност на четирите електромотора засега е обявена на ниво от 1914 к.с. и 2300 Нм. За да ускори до 97 км/ч е достатъчно 1,85 сек, а 300 км/ч - за 11,8 сек. Предполагаемата максимална скорост - 412 км / ч. Батерия с капацитет от 120 кВтч трябва да осигури автономен пробег от 550 км според цикъла WLTP. Същата двигателна база трябва да стои и в основата на хиперавтомобила Pininfarina Battista, който се очаква през 2020 г.