Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Показват производството на прототипи на BMW iNext

20.08.2019 16:48

Автономният пробег на кросоувъра ще варира в зависимост от версията

BMW публикува тийзър видео, показващ производствения процес на тестови прототипи на електрическия кросоувър, който в момента е известен като iNext. Според немската марка работата се извършва в Научния и иновационен център (FIZ) в северната част на Мюнхен. Планирани са да бъдат произведени около 100 прототипа на бъдещия електромобил.

„Подготовката на изцяло електрическия автомобил за серийно производство е вълнуваща, но предизвикателна задача. До официалното стартиране на производството ще произведем до 100 прототипа на BMW iNext. Преди това ще приложем редица иновации, които трябва да оптимизират и ускорят процесите в производството“, каза Удо Хенле, ръководител на експерименталното производство. Според него основната цел на BMW е да сглоби електромобил на същата монтажна линия като обикновените автомобили.

Така прототипите ще използват специална технология „компютърна томография“. Сканирането се извършва от специални роботи. Устройствата правят много снимки от различни ъгли, които след това се комбинират в триизмерен модел, който ще  позволи да бъдат разгледани всякакви, дори и най-малките детайли, както и да да бъде оценено качеството на сглобяване и боядисване на кросоувъра. Във видеото обаче прототипите все още са скрити под камуфлаж.

Според неофициални данни автономният пробег на всъдехода ще варира в зависимост от версията. Без дозареждане новият модел ще може да измине от 450 до 700 км. Мощността на топ версията на електрическия автомобил може да достигне до 800 конски сили. Освен това автомобилът ще получи функция на автономно шофиране. Подробностите за безпилотната система обаче все още се пазят в тайна.

Що се отнася до дизайна, той ще повтори едноименния концепт, който беше представен миналата година на борда на Lufthansa Boeing 777 ° F. По отношение на габаритите автомобилът ще надмине iX3, който влиза в продажба през 2020 г.

Очаква се премиерата на автомобила да се състои през 2021 г. До 2025 г. BMW планира да пусне общо 25 серийни електрифицирани модела. От тях 12 ще бъдат оборудвани с напълно електрическо задвижване.

Коментари
comments powered by Disqus