Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пол Рикар: Ден първи

14.05.2008 21:05

Люис Хамилтън (McLaren) бе най-бърз в първия ден от тестовете на „Пол Рикар”, където отборите от Формула 1 се подготвят за предстоящия старт за Голямата награда на Монако (22-25 май).

За тридневните тестове на „Пол Рикар” тимовете избраха 3,593-километровата конфигурация на тренировъчната писта, която симулира уличното трасе в Монте Карло.

Хамилтън завъртя най-малък брой обиколки от всички участници (84), но въпреки това единствен слезе под 1:06 минути. Лидерът в шампионата при пилотите Кими Райконен (Ferrari) остана втори с изоставане от четири десети.

Италианския тим работи върху стандартната конфигурация на автомобила през по-голямата част от деня, но за последната серия финландецът излезе на пистата с „отворения” нос, който дебютира на „Каталуня” в края на миналия месец.

По традиция преди старта в Княжеството отборите тестваха някои нови аеродинамични компоненти. Williams последва примера на Red Bull, Renault и Toro Rosso и оборудва своя автомобил с издължен капак на двигателя, който изпълнява ролята на вертикален стабилизатор. Концепцията е аналогична на тази, която Red Bull демонстрира за първи път в началото на годината, макар и при FW30 да е представена в модифициран вид.

Honda продължава да експериментира със „слонските уши” на RA108, като в настоящата си конфигурация те изпълняват функцията на мостовия компонент над предното крило, който голяма част от отборите възприеха от McLaren. Toyota излезе на пистата с ново задно крило.

Toro Rosso се включи в тестовете на  „Пол Рикар” с новия болид STR3, който Бурде разби преди месец на „Каталуня”. Себастиан Фетел отговаряше този път за програмата на тима. Още при първия си досег с автомобила младият германец завърши на обещаващото пето място.

Коментари
comments powered by Disqus