Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Пол за Хамилтън, провал за Фетел

06.10.2018 09:56
Пол за Хамилтън, провал за Фетел

И дъждът на "Сузука" не спря победния ход на британеца

Люис Хамилтън спечели осмия си пол през настоящия сезон, а Mercedes отново окупира първа редица, след като Валтери Ботас завърши на три десети зад съотборника си. Ferrari обърка стратегията и лекият дъжд в края на Q3 остави Кими Райконен на четвърта позиция, а претендентът за шампионската титла Себастиан Фетел завърши едва девети. 

Още по време на свободните тренировки стана ясно, че Ferrari изостава драстично спрямо Mercedes на „Сузука”. Q2 го потвърди по категоричен начин, след като Хамилтън и Ботас оглавиха класирането и то със софт гумите на Pirelli. За да бъде провалът на Ferrari пълен обаче, грешна стратегия забави допълнително Фетел и Райконен.

Двамата пилоти на Скудерията излязоха на пистата в началото на Q3 с интермедия гуми, след като в края на втората сесия на „Сузука” започна да ръми. Междувременно Хамилтън и Ботас започнаха своите първи обиколки със супер софт. Отварящият сектор бе за финландеца, но Хамилтън отговори с рекордни втори и трети, за да вдигне летвата на 1:27.760.

Фетел и Райконен трябваше да минат отново през бокса, за да сложат супер софт гуми, но заради това забавяне и заради лекия дъжд двамата нямаха никакъв шанс в битката с големите си съперници. Райконен не можа да прескочи третия Макс Верстапен (Red Bull), но за разлика от Фетел направи прилична обиколка и има шанс за предстоящата Гран при, стартирайки от втора редица. След куп грешки четирикратният световен шампион изпревари единствено Серхио Перес (Force India) в Q3 и ще стартира девети.

Ромен Грожан (Haas F1) изскочи изненадващо на пета позиция, но далеч по-впечатляващо бе представянето на двамата пилоти на Toro Rosso и Honda. Дъждът в края на Q2 помогна на Брендън Хартли и на Пиер Гасли да продължат във финалната фаза на квалификацията. Несъмнено обаче и новата спецификация на двигателя на Honda има принос за шестото място на новозеландеца и седмото на Гасли.

За съжаление Даниел Рикардо (Red Bull) дори не участва в Q3 заради технически проблем. Австралиецът не записа време във втората фаза и утре ще стартира едва петнайсети. Пълните резултати от квалификацията може да видите тук.

Гран при на Япония стартира в неделя от 08:10 българско време.

Коментари
comments powered by Disqus