Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Polestar 1 се оттегля през 2021 г.

19.04.2021 15:41

Производството на Polestar 1 ще спре по-късно тази година с лимитирана серия

Polestar 1 навлезе във финалната фаза на своето производство, като последният екземпляр ще бъде пуснат от завода в Ченгду, Китай, по-късно тази година.

Луксозният седан пристигна през 2019 г., използван като трамплин за стартиране на компанията, собственост на Geely, като самостоятелна марка след отделянето й от Volvo.

Polestar 1 бе замислен от самото начало да бъде единственият хибриден модел на марката, преди да се фокусира изцяло върху електрическите автомобили . Той развива 609 к.с. и 738 Нм въртящ момент, както и заявения пробег само на ток от 123 км от 34 кВтч батерия.

„Трудно е да се повярва, че красивият ореол на автомобила приключва производствения си живот по-късно тази година“, каза главният изпълнителен директор на Polestar Томас Ингенлат. „Преместихме границите с този автомобил , не само по отношение на инженерството, но и по отношение на неговия  дизайн и изпълнение. Polestar 1 зададе тон за нашата марка и неговите гени са очевидни в Polestar 2 - както ще бъдат в бъдещите ни автомобили.

„Този автомобил не е проектиран да се побере в кутия“, добави Ингенлат. „Не го проектирахме, за да се конкурира с други автомобили, нито го проектирахме, за да отговаря на конкретен целеви клиент. Polestar 1 е насочен към разширяване на собствените ни граници, изследване на нова ера за Polestar и стартиране на марката със силно изявление - и свърши чудесна работа, за да завладее сърцата и умовете на феновете, пресата и щастливите клиенти, които притежават такъв. "

Първоначално беше планирано тригодишно производство, с капацитет от500 единици годишно. Миналата година обаче бяха регистрирани само 65 единици на целия европейски пазар.

Polestar повтори, че за седана за 139 000 британски лири остават само няколко слота за изработка, и обяви модел с лимитирано издание, което ще получи , матова златиста боя ще бъде нанесена върху екстериора, със съответстващи спирачни апарати и черни джанти. Вътре ще се използват златисти шевове.

Ще бъдат произведени само 25 бройки за лимитираното издание Polestar 1.

Коментари
comments powered by Disqus