Шведската марка планира да сглобява 500 екземпляра годишно от модела на цена 150 хил. евро
Последните прототипи на Polestar 1 в момента излизат от производствения център на Polestar в Ченгду, Китай, като по този начин обявяват предстоящото серийно представяне на скандинавския хибриден седан.
Докато клиентите на Polestar вече усъвършенстват характеристиките на бъдещия си автомобил, високоефекстивният производител на Volvo Cars е на финалната права с новите Polestar 1, от които са сглобени около петдесетина автомобила « tooling try-out » (TT), сглобени в Ченду.
Пробвата серия се използва за усъвършенстване на производствените методи и оценка на техническите инсталации, за да се гарантира, че монтажът на бъдещите серийни автомобили ще се извършва с желаното темпо в новия завод в Ченгду, чието официално откриване ще очаква до края на годината.
"Сега позволяваме на нашите лоялни клиенти да довършат конфигурацията на автомобила си, знаейки, че ще им предложим невероятен GT, направен с най-високо качество", коментира Томас Ингенлат, главен изпълнителен директор на Polestar.
Polestar 1, чиято премиера бе обявена още през 2017 г., е хибридно купе, задвижвано от 4-цилиндров двигател с мощност от 382 к.с., работещ в комбинация с два електрически двигателя с капацитет от 80 кВт, които гарантират 600 к.с. и 1000 Нм въртящ момент и само в електрически режим може да измине до 150 к.. Шведският производител планира да сглобява 500 екземпляра годишно от модела Polestar 1, достъпен на цена от 155 000 евро.