Преди да представи Polestar 5, шведският производител ще предложи два други модела
В интервю за Auto Motor und Sport главният изпълнителен директор на Polestar Томас Ингенлат представи програмата на скандинавския производител за следващите пет години и потвърди амбицията си да стане основният конкурент на Porsche в сегмента на електрическите премиум модели.
„Ние се състезаваме с Porsche за най-добрия спортен автомобил с електрическо задвижване.“ По този начин Ингенлат представи програмата Polestar във връзка с бъдещия си модел Polestar 5, който се очаква на пътищата през 2025 г.
За да се постигне целта, поставена от изпълнителния директор на Polestar, това ще трябва да предложи първокласно представяне, което производителят вече очерта с Polestar 2, първият си 100% електрически модел.
Polestar 2, който е под формата на седан с пет врати, се задвижва в най-мощната си версия с мощност 408 к.с., която му позволява да се постигне 250 км/ч, след като е ускорил от 0 до 100 км/ч за по-малко от 5 сек. Интересна ефективност, но далеч не равна на тази, предлагана от Porsche Taycan, единственият електрически модел, наличен понастоящем в каталога на производителя от Щутгарт.
Porsche Taycan Turbo S, най -мощната версия на модела Taycan , се задвижва от електрическа мощност от 761 к.с.(с overboost), като ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 сек с launch control и 260 км/ч максимална скорост.
Преди да представи Polestar 5, шведският производител ще предложи два други модела, които да се конкурират с продукцията на немскияпроизводител: SUV Polestar 3, който трябва да бъде сходен по големина с Porsche Cayenne и чието представяне се очаква през следващата година, а след това през 2023 г. Polestar 4, който ще се конкурира директно с бъдещия електрически Porsche Macan, чието пристигане също е неизбежно.