Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Положителни резултати за BMW през 2019 г.

13.01.2020 10:31
Положителни резултати за BMW през 2019 г.

Немската компания достави 2 168 516 автомобила, което е увеличение с 2% в сравнение с 2018

BMW постигна най-добрите продажби в своята история през 2019 г., като достави общо 2 168 516 автомобила, което е увеличение с 2% в сравнение с фискалната 2018 г.

За да постигне този резултат, баварският производител се възползва от високия интерес, предизвикан от най-новите модели X, които постигнаха близо 958 732 нови регистрации през 2019 г. (увеличение с 21% спрямо миналата година), в допълнение към добрите продажби на луксозните  Серия 8, Серия 7 и BMW X7, които представляват 105 311 продадени автомобила (+ 66%).

По отношение на електрическата мобилност, BMW, която вече е доставила половин милион електрифицирани автомобила по целия свят, тази година са продадени 42 073 единици (+ 12,1%) от своите модели BMW i, включително BMW 330e, BMW X5 xDrive45e и хибридното плъгин BMW X3.

От своя страна BMW M GmbH регистрира увеличение на доставките с 32,2% през 2019 г. (135 826 автомобила), за да отчети резултат, кой никога не е бил  постигнат досега в почти 50-годишната история. Неговият каталог е наистина  разширен с представянето на моделите M2 CS, M8 Coupé, M8 Cabriolet и M8 Gran Coupé в допълнение към гамата BMW X (X3 M, X4 M, X5 M и X6 M).

BMW Group, която обединява марките BMW, Rolls-Royce и MINI, регистрира увеличение на продажбите от 1,2% през 2019 г., като общо са продадени 2 520 307 автомобила.

От географска гледна точка продажбите на моделите на BMW и MINI продължават да нарастват на китайския пазар (723 680 продадени автомобила, + 13,1% в сравнение с 2018 г.), както и в САЩ (360 918 продадени бройки , + 1,8%), но европейският пазар показа лек спад (1 081 563 автомобила, - 1,5%), въпреки увеличението на продажбите на немския пазар (331 370 продадени автомобила, + 3,8%).

BMW Group възнамерява да продължи тази динамика през 2020 г., благодарение по-специално на китайския пазар, където ще бъдат произвеждани моделите BMW Серия 3 и BMW X2 (сглобявани в Китай от септември) и X3 (който ще бъде предлаган през 2020 г. в 100% електрическа версия).

Коментари
comments powered by Disqus