През 2006г., продажбите в България на марката Citro?n достигнаха 3087 нови автомобила и пазарен дял от 7,24%. „Автомотор Корпорация” отново отчете положителен ръст на продажбите от 10,45%.
Най–продаваните автомобили на марката остават С4 и Berlingo, като и двата модела бележат ръст от над 25%. Продажбите на С4 са 699, като изпревариха голяма част от преките си конкуренти в сегмента. С представянето на С1, ръстът на сегмента на малките градски автомобили, включващ С1, С2 и С3 през 2006г. е 16.4%. С продадените 310 автомобила С1 и С2, Citroën е лидер в сегмента на най-малките градски автомобили.
През изминалата година, Автомотор Корпорация представи четири нови модела С1, С6, Jumper и С4 Picasso 7 места, както и два модела фабрично оборудвани с двугоривна система бензин – метан, а именно С3 и Berlingo в пътническа и товарна версии.
През 2006 г., бяха отпразнувани 15 успешни години на Citroën в България. Символ на това присъствие стана откриването на най-големия търговско - сервизен център на Citroën в Източна Европа – Търговско сервизен център Citroën Божурище и посещението от най-високо ниво на г-н Клод Сатине - генерален директор на Автомобили Citroen.