Дизайнът на новото издание на автомобили изцяло се базира на предшественика си
Porsche отново работи върху версия Spyder на 718 Boxster. Изглежда, че производителят на спортни автомобили стриктно спазва рецептата, която вече намери приложение в стария Boxster. Първият прототип вече е факт.
Porsche представи през 2015 версията на Spyder от серията 981 на автомобилното изложение в Ню Йорк. През 2018 718 Boxster ще бъде обновен със Spyder вариант. Дизайнът на новото издание изцяло се базира на предшественика си. Тъй като сега уловеният прототип показва, че Spyder има частично ръчен гюрук, който се прибира под капака на двигателя. Отзад, опънатите покривни мембрани на изпъкналия покрив отново са в посока към арките на колелата. Това трябва да е новият стар мек сгъваем покрив, който е нещо повече от прекалено предпазлива защита по време на пътуване.
Нова задна престилка и 375 к.с. боксеров двигател
Зад покрива, както и при предшественика, се открива изпъкнал нагоре капак на двигателния отсек с две интегрирани въздушни кули. Новото в прототипа е и задният дифузор с новата система за отработените газове с двойни тръби, чиито накрайници са по-отдалечени. Тази престилка може да бъде разпозната и на шестцилиндровия GT4 модел. Предната броня изглежда е заимствана от моделите GTS.
Кои модели сигурно са кумове и на задвижващия агрегат. Старият Spyder генерира повече от серийните си побратими – невероятните 375 к.с. от 3,8-литровия шестцилиндров атмосферен. Новото издание няма да остане по назад, тук на ход е новият 2,5-литров боксерев двигател, само с четири цилиндъра. В моделите GTS той генерира до 365 к.с. и до 430 Нм. В Spyder ще има още няколко коня. Това означава, че времето за спринта ще бъде малко под 4 секунди и максимална скорост от почти 300 км/ч е вече възможна.
Съществуват обаче слухове, които водят към атмосферен двигател. Той може да е заимстван от GT3 и вместо 500 к.с. в 718 Boxster Spyder да генерира около 420 к.с.
Spyder е редуцирал и теглото, като благодарение на доста намаленото оборудване са спестени няколко килограма. Отпаднал е също и климатикът и инфотейнмънт системата, но и двете могат да бъдат предложени като опция. Много ясно разпознаваема в прототипа е и доста уголемената спирачна система, която вероятно е заимствана от 911.