Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 718 Cayman (2016): Фейслифт, 4 цилиндъра и ново име

26.04.2016 15:13

Заимстваните двигатели от Boxster с турбокомпресор получават наставката 718 към името

Porsche ще пусне на пазара през 2016 новия ревизиран модел на Cayman. За първи път на борда има четири цилиндъра. Нова е и наставката в обозначението - 718.

След революцията с двигателите Porsche Boxster, на дневен ред сега е Cayman.  Вместо шестцилиндров приветстваме четирицилиндров. Заимстваните двигатели от Boxster с турбокомпресор получават наставката 718 към обозначението на модела. Новото при Cayman е и ценообразуването. За пръв път купето се предлага по-евтино в сравнение с кабриолета. При „единайсетака” това правило винаги се прилага. 718 Cayman може веднага да се поръча на цени, започващи от 51 623 евро, 718 Cayman S струва 64 118 евро. Пазарният старт и на двата модела в Европа ще бъде в края на септември 2016. 

Porsche 718 Cayman: специален модел за пазара в Китай

Porsche предлага специално за китайския пазар една по-слаба с 50 к.с. стартираща версия на Cayman. Четирицилиндровият турбо боксерен двигател с водно охлаждане генерира в този модел максимален въртящ момент от 310 Нм. Cayman спринтира от нула до 100 само за 5,4 секунди и вдига максимум 260 км/ч. Феновете на реимпорта в Европа ще трябва да се въоръжат с търпение и да почакат малко, защото Caymen струва на китайския пазар около 80 000 евро, което прави близо 30 000 евро повече, отколкото цената на същия модел с 50 к.с. повече в Германия.

Porsche Cayman само с четирицилиндров боксерен двигател

Подобно на Boxster, двулитровият четирицилиндров двигател на стартиращия вариант на Cayman генерира мощност от 300 к.с. и 380 Нм въртящ момент. В S версията 2,5 литровият мотор в съвместната работа с турбокомпресор с променлива геометрия на турбината генерира 350 к.с. и 420 Нм максимален въртящ момент. 718 Cayman с PDK и опционален Sport Chrono пакет трябва да стартира за 4,7 секунди от нула до 100 км/ч. 718 Cayman S изминава този старт за 4,2 секунди. Максималната скорост на 718 Cayman е 275 км/ч, а на 718 Cayman S - 285 км/ч.

Ново шаси, по-широки задни колела, по-твърди стабилизиращи щанги, както и директно настроено управление ще подобрят динамиката на шофиране. Допълнителни опции за динамиката в ценовата листа предлагат пакетът Sport Chrono, Porsche Torque Vectoring (PTV) и PASM-спортното окачване (10 мм по-ниско окачване на Cayman, 20 мм за S ).

Porsche е обновил спирачната система на моделите Cayman. 718 Cayman приема дисковете на стария Cayman S (330 мм отпред и 299 мм отзад), новият 718 Cayman S е заложил на елементи за предната ос от палитрата на 911 Carrera.

За пръв път нова опция за оборудване при 718 Cayman са така наречените Sport-Tex седалки. Кожената тапицерия с контрастиращи ленти от плат струва с 3195 евро повече.

Както визията на интериора, така и екстериорът на Porsche 718 Cayman е изцяло на Boxster. Нови престилки, нови светлини и нови елементи по фланговете характеризират купето. Както пилотската кабина, така и инфотейнмънт системата с новите опции са заимствани от Boxster.

Като обобщение на всичко, за 718 Cayman важи това, което 718 Boxster вече е доказал. Въпреки двата цилиндъра по-малко, новият агрегат всъщност предлага много повече.

Впечатления от Porsche 718 Cayman

Добри седалки с перфектна странична стабилност и нова, комфортна Sport-Tex тапицерия и един също толкова много удобен за ръцете волан в дизайна на волана на 918 Spyder, както и твърд покрив над главите характеризират новия, комфортен  Porsche 718 Cayman. За високите 1.88 метра пътници, най-малко десет сантиметра е отстоянието между покрива и главата.  Sport Chrono-пакета може да се настройва чрез превключвател на мултифункционалния волан. Интериорът с ревизираното табло и вентилационните отвори във формата на подкова, ние вече познаваме от представения преди няколко седмици 718 Boxster: Всичко е точно, който вече познава предшественика, ще се чувства много добре в новия 718 Cayman.

Грегор Хебермел

Коментари
comments powered by Disqus