Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 718 Cayman GT4 RS обещава върхови постижения

09.04.2020 10:24

Екстремната шестцилиндрова версия на модела ще стане още по-мощна и по-динамична

Porsche винаги са били доста внимателни в стремежа си да дистанцират Boxster и Cayman достатъчно категорично от класиката 911. Случаят с модификацията 718 Cayman GT4 RS обаче е едно голямо изключение, тъй като тя не само може да се мери с 911, но и в някои отношения дори го превъзхожда. А в бъдеще нещата ще стават дори още по-драматични, както се вижда от уловените от обективите ни прототипи.

Нов преден капак и огромен спойлер отзад.
 
Очевидно заснетият прототип е RS версия на и без друго свръхдинамичния Cayman GT4. По автомобила личат множество традиционни RS атрибути, сред които нов преден капак с изразени контури и допълнителни вентилационни отвори, както и внушително крило на задния капак. Зад предните 20-цолови колела прозират огромните карбонови спирачки. На мястото, на което обичайно са позиционирани задните странични прозорци, при прототипа има вентилационни отвори.

По достоверни данни от производителя, Porsche са поработили специално върху шестцилиндровия боксерен двигател с атмосферно пълнене и централно разположение и той ще разполага с около 500 конски сили. В сравнение със "стандартния" GT4, чийто мотор генерира 420 к.с. и 420 Нм, това е доста сериозно покачване. Външно моделът се ориентира към култовия 911 GT3. Пазарният старт на Porsche 718 Cayman GT4 RS се очаква да бъде отложен за края на настоящата или началото на идната година - както може да се предположи, заради пандемията от COVID-19.

Коментари
comments powered by Disqus