Производителят конструира осмото поколение на спортния модел върху нова платформа
Porsche ще пусне през 2018 осмото поколение(992) на спортния модел 911, разбира се, отново като кабриолет, който ние успяхме да уловим като прототип.
Porsche конструира и осмото поколение на модела 911 Cabrio отново на базата на техниката на Coupé и по този начин върху новата платформа на концерна за спортни автомобили. Тя позволява по-гъвкаво включване и интегриране на устройствата и компонентите на шасито. Audi R8 и наследникът на Lamborghini Huracan също са построени върху тази платформа.
Porsche 911 кабриолет без четирицилиндров двигател
Относно двигателите и при кабриото, Porsche залага на актуалния 3,0-литров Turbo-Boxer. Агрегатът леко е изместен към средата, разбира се, задвижването на задните колела остава, както и версията със задвижване на четирите колела. В базовата версия оптимизираният по отношение мощност и разход на гориво Boxer генерира около 400 к.с. S моделите достигат вече 450 к.с. Четирицилиндровият двигател от моделите 718, няма да намери приложение в 911 Cabrio, за сметка на това за купето е планиран хибриден вариант. Той ще гарантира от 30- до 50- километров пробег на електричество. Чисто електрически 911 няма да има.
Относно покривната концепция, инженерите от Цуфенхаузен са заложили на напълно автоматизиран мек сгъваем покрив. Подобно на Coupé и тук върху капака на двигателя в задната част се извисява – триделен, подвижен спойлер, простирайки се по цялата широчина. Дизайнът на осветлението наподобява на 918 Spyder и Mission E.
Силно издадената задна броня грабва погледа. Porsche 911 и като кабриолет залага на по-широката следа на двете оси. При вдигнат гюрук ясно се очертава закръглената линия на прозореца, както и поставеният ветробран. При прототипа гюрукът не е на една линия с каросерията. Като цяло, задният край е все още силно замаскиран. Много добре се откроява обаче LED светлината лента, която се простира по цялата широчина.
Дигитален кокпит за кабриото
Интериорът на 911 Cabrio също е заимстван от Coupé. Нашите ловци на прототипи успяха да надникнат и в интериора. Воланът изглежда нов с трите лъча, лостчета и голяма топка в средата. Централно разположеният тахометър си остава. В бъдеще обаче това ще бъде единственият аналогов инструмент, всички други показания ще бъдат цифрови. Освен това инструментариумът преминава в разположения до него централен екран. Техниката е от палитрата на Volkswagen.