Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche 911 Carrera Targa 4S: Бяла стихия

20.02.2007 12:02

Зад волана на Porsche 911 Carrera Targa 4S по заснежения път на Силврета, над 30 години след приключването на тази надпревара: ето това се казва екстремен зимен спорт.

Когато взехме снежнобялото Porsche Targa, единствената идея, която се въртеше в главите ни, беше да минем трудния маршрут с множество дрифтове, карайки задницата на 911 да „танцува” своя най-лудешки танц. По местата, старт!

Автомобилът неумолимо се катери нагоре сред  гигантски бели облаци, снегът се вдига толкова високо, че пада и върху стъкления покрив, а задницата поднася контролирано във всеки завой, овладявана почти изцяло чрез умелото боравене с педала на газта.

Преживяване, което няма как да бъде забравено

Carrera стоически поднася всички изпитания върху заснежения път, кормилната уредба и окачването помагат с готовност, и въпреки това автомобилът не показва и помен от нервност. Дивото въртене на волана в обратната на траекторията на пътя посока води по-скоро до излитане в преспите около асфалта, а не до стабилизиране на четириколесния атлет. Започва най-голямото изкачване... Нивата на адреналин и ендорфин в главата на водача достигат до неземни измерения, занасянето на задницата в завоите става все по-екстремно, а излизането от всяка серпантина трябва да става с все повече газ. Porsche с ударна сила се изнася навън, а вероятността да сте на ръба да видите задната регастрационна табела става все по-голяма....

911 4S може и да не е шампион по фигурно пързаляне, но пируетите безспорно му се удават. И това разбира се важи не само за спортните автомобили на марката Porsche: човек може до определена степен да си играе със законите на физиката, но не и да ги прекрачва. Така че, освен известна доза хладен разум ни се наложи да намерим и време за кратка почивка. При отварянето на стъкления покрив, пилотът и копилотът биват лъхнати от свеж, но леден планински въздух, а охлаждането на страстите трае доста по-кратко от очакваното – човек бързо стига до извода, че по време на спускането от планината го чакат още по-неописуеми преживявания. Надолу, на системата ESP все по-често й се налага да озаптява задницата на 911, както и да коригира проявите на прекомерна смелост от страна на човека зад волана. Всеки завой се преодолява на самите граници на физиката с прецизност, каквато трудно можете да намерите в много други представители на автомобилостроенето. Наближаваме края на снежното си изживяване, което дълго ще остане в съзнанието ни. Дано сме успели да предадем поне част от магията на незабравимото си приключение и на вас...

Коментари
comments powered by Disqus