Прототипът отдавна прави тестовите си обиколки на Нюрбургринг, Нордшлайфе
Porsche постоянно работи върху разширяване на серията 911. GT2 се налага като абсолютен топ модел с турбо двигател, задно задвижване и 650 к.с.
Porsche отново коронова настоящата 911 серия, тип 991 с GT2 модел, чийто прототип отдавна прави тестовите си обиколки на Нюрбургринг, Нордшлайфе, под модифицираната одежда на GT3. 3,8-литровият шестцилиндров боксерен двигател с два турбокомпресора отново е заимстван от 911 Turbo. В конфигурацията на Turbo S, 3,8-литровият генерира 580 к.с. и 700 Нм въртящ момент, след форсиране за кратко се достигат дори 750 Нм. GT2 изцежда дори няколко кончета повече, и е оборудван с нова седемстепенна PDK трансмисия, която изпраща невероятните 650 к.с. и вдига максимална скорост над 320 км/ч. Инженерите твърдят, че на Нордшлайфе е достигнато време от около 7 минути и 5 секунди.
Porsche 911 GT2 със задно задвижване и PDK
Относно концепцията на задвижване, GT2 традиционно следва своето развитие. Управлението на задните колела ще бъде заимствано от Turbo, задвижването на четирите колела - не. GT2 си остава със задното задвижване на концепцията GT3.
В сравнение с GT3, GT2 е с по-широка задна следа, благодарение на един размер по-големите гуми. Задният спойлер също е по-масивен, за да може да генерира повече притискателна сила. За да подобри съотношението мощност/тегло, Porsche 911 GT2 е редуцирал оборудването в сравнение с Turbo, като например задната седалка липсва, като и другите елементи са с намалено тегло. Съществува опция пакетът Clubsport да бъде със състезателни седалки и ролбар.
Новото Porsche 911 GT2 ще дебютира по-някое време през 2017 и ще стъпи на пазара като модел 2018.